Welcome to بیسیک فور ایکس

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

پرچمداران


مطالب محبوب

در حال نمایش بیشترین مطالب پسند شده از زمان ۱۷/۰۲/۲۴ در همه بخش ها

  1. 16 پسند
    همون طور که می دونید سمت سرور کد های ارسالی به سرور انلان می باشد ما می تونیم برنامه های فوق العاده پیشرفته با سمت سرور بسازیم ازجمله برنامه ها با دیتای انلاین و بازی های دارای مرحله ای که با وارد کردن اطلاعات به داخل برنامه بارگذاری می شوند ی سورس همراه با کد های PHP رو براتون قرار دادم تا با کار باهاشون بتونید بیشتر اشنا بشید البته دوست خوبم حسین با کد های PHP آشنایت بیشتری داره و حتما این بحث رو ادامه میدیم قابلیت های پروژه پیش رو : 1-ثبت نام کاربر 2-ورود 3-مدیریت یا بارگذاری افرادی که ثبت نام کرده اند 4-تغییر پسورد و ریست 5-فراموشی پسورد و چیز های دیگر... هر گونه سوالی در مورد سورس یا کد های PHP داشتید مطرح کنید با ارزوی پیشرفت روز افزون php.zip Samte Server V 3.3 (Www.Basic4x.IR).zip
  2. 12 پسند
    درود خوب با برای این که یک برنامه با طراحی متریال داشته باشیم نیاز داریم یک منو متریال هم داشته باشیم که به برنامه زیبایی چند برابر بده سورس کدی که براتون آماده کردم باهاش می تونید منو متریال ایجاد کنید توسط کتابخانه MSMaterialDrawer شات از منو : پوشه appcompat.zip رو داخل درایو بریزید و مثل من لینک پوشه ها رو به اکتیویتی main اضافه کنید محتویات MSMaterialDrawer lib.zip داخلش کتابخانه هست به محل کتابخانه های بیسیک فور اندروید بریزید و پوشه MaterialDrawer.zip پوشه سورس هست که می تونید با شخصی ساز کردنش ی منو زیبا برای خودتون طراحی کنید هر گونه سوال در این مورد بود بپرسید تا راهنمایینون کنیم موفق باشید. appcompat.zip MaterialDrawer.zip MSMaterialDrawer lib.zip
  3. 10 پسند
    سلام خدمت کاربران عزیز و دوستداران بیسیک فور ایکس بعضی از ما واقعا سخته برامون که بیایم تنظیمات متریال رو ست کنیم و بیایم تب متریال داخل برنامه بذاریم این کتابخانه دیگه هیچ نیازی به پیشنیازهای طراحی متریال نداره و ی کتابخانه مستقل هست که می تونید تب هاست زیبا تولید کنید ی خوبی دیگه داره می تونی مستقیم با کد زیر لی اوت را داخل ی تب وارد کنید خیلی هم کار باهاش راحته TabStrip1.LoadLayout("Page1", "layout1") شات: سورس کد همراه با کتابخانه پیوست شد. TabStrip.zip lib_TabStripViewPager.zip
  4. 5 پسند
    سلام اینجا شما درخواست می دید فقط باید بالای کاربر نیم فعال باشید بعد من می سازم یا براتون از اینترنت میزارم چگونگی درخواست: الف)نوع کار گرافیکی : ۱-باتن یا همان دکمه ۲-پوستر یا بنر ۳-لوگو برنامه ۴-پسزمینه یا بک گراند ب) رنگ ها یا رنگ طرح شما ج)نوع رنگ شدن کار شما ۱-از چپ به راست ۲-از راست به چپ ۳-از بالا به پایین ۴-از پایین به بالا ۵-تک رنگی یا طرح فلت ۶-انتخابی ۷-سه بعدی ۸-دو بعدی (فلت) د)فرمتی که ما به شما تحویل می دیم ۱-png ۲-ai ۳-psd ح)موضوع کار شما یک مثال واضح! الف)۱ ب)سفید و سبز ج)۷(یک مثبت سفید و بیرون آن سبز) د)۱ ح)دکمه اضافه کردن که می شه فایل پیوستی
  5. 5 پسند
    کتابخانه ای برای افکت دادن به باتن ها و لیبل و.. شات : سورس کد همراه کتابخانه پیوست شد RippleEffect.zip B4A Samples.zip
  6. 5 پسند
    این پروژه واقعا خعلی کاربرد داره متریال داخل بروز رسانی هست و واقعا زیباست پروژه پیوست شد. SwipeToRefresh.zip
  7. 4 پسند

    نگارش 1.0.0

    0 دریافت

    درود و سپاس با شاهکاری دیگر از آقای امیر حسین اقاجری در خدمت هستیم این سورس دقیقا شبیه تنظیمات تلگرام میباشد که کاملا اختصاصی به دست آقای امیر حسین اقاجری کد نویسی شده است.

    50٬000 ریال

  8. 4 پسند
    ساده ولی کاربردی شاید پیش اومده براتون که بخواهید یه سری کار داخل برنامه انجام بدین و دفعات بعدی که وارد برنامه میشید به همون شکل قبلی باشه.مثل ذخیره تنظیمات و یا ... ما اینجا ذخیره تیک چک باکس رو براتون داخل مثال آوردیم و شما دستتون بازه برای هر کاری...با ما همراه باشید. checkbox.rar
  9. 4 پسند
    این خط مقدار FileName رو که با متد GET ارسال شده رو میگیره و داخل متغیر FileName ذخیره میکنه $FileName = $_GET['FileName']; توی این کد بررسی میکنه میگه اگه مقدار FileName$ برابر نبود با FileName که بعد بررسی شرط دستوراتی نداره... تا حالا کد نویسی دستورات شرطی if رو به این صورت توی php ندیدم... if (!$FileName) $FileName = "FileName"; این قطعه کد هم با استفاده از تایع strstr مقدار php رو داخل متغیر FileName جستجو میکنه و برمیگردونه if (strstr($FileName,"php")) return; توی قطعه کد زیر تابع file_get_contents محتویات فایل ارسالی رو داخل متغیر PostData ذخیره میکنه در واقع از این تابع برای خوندن محتویات یک فایل استفاده میشه $PostData = file_get_contents("php://input"); در مورد دو خط کد زیر هم کاری که انجام میده میاد فایلو با تابع fopen باز میکنه و با تایع fwrite اطلاعاتی که داخل متغیر PostData بود رو داخل فایل ذخیره میکنه و در اخر با تابع fclose فایل رو مبنده $File = fopen("./uploaded/" . $FileName,"wb"); fwrite($File, $PostData); fclose($File); این توضیحات برای هر خط بود. برای توضیح کلی اگه لینکی از صفحه ای که این کد رو پیدا کردین دارین بدین و یام کدهای بیسکشو اگه دارید پیوست کنید.
  10. 4 پسند
    سلامو درود و سحر بخیر اول از همه با سایت و انجمن 4pda.ru آشناتون کنم این انجمن یک انجمن معروف و بزرگ در زمینه های مختلف هست که هر چی بخوای مخصوصا رام و ابزار های دیگه داخلش پیدا میشه من تو اینترنتم گشتم بعضیا به مشکل بر خورده بودن دلیل این که نمی تونه هر کس ثبت نام کنه این کپچا هست که در زیر مشاهده میکنید ادم می بینه زبان خودشم یادش میره خلاصه اگه فایلی یا چیزی خواستید همین تاپیک بگید براتون قرار میدم دیشب برای یکی از دوستان داخل این انجمن اکانت ساختم موفق باشید Basic4X
  11. 4 پسند
    اینم یه پروژه که داخل اینترنت وجود نداشت و من نوشتم براتون پروژه های اینترنتی همشون مشکل دارن یا کامل نیستن امیدوارم بدردتون بخوره این پروژه بعد از تست گذاشته شده در صورت وجود مشکل یا هر گونه سوال همین تایپک بپرسید فایل پیوست شد. Show Video (Www.Basic4X.IR).zip
  12. 4 پسند
    قوانین قرار دادن محصولات شما در فروشگاه انجمن 1-پرداخت اشتراک فروشگاه از لینک زیر که بعد از پرداخت امکان ارسال محصول باز میشه لینک پرداخت اشتراک 2- توضیحات کامل در مورد محصول بدون هیچ حاشیه اضافی تنها محصول را معرفی کنید: 3-حداقل 3 اسکرین شات (تصویر محصول) 4-داشتن حساب زرین پال و قرار دادن شماره‌حساب زرین‌پال 5-قیمت محصول 6-داشتن آموزش حتی امکان داخل سورس (در صورت سورس کد) 7-هر چیز اضافی که شما نیاز میبینید با محصول باشه(اختیاری) بعد از انجام این مراحل تمام خواسته ها در زیر اون شماره قرار بدید و ارسال کنید تا بررسی بشه و در صورت نیاز با شما ارتباط برقرار کنیم با ارزوی موفقیت مدیریت بیسیک فور ایکس
  13. 3 پسند
    جلسه اول : شی گرایی و مفاهیم مقدمه : زبان برنامه نویسی جاوا دارای ساختار syntax و شی گرا object oriented langugae می باشد . ما در این زبان برنامه نویسی با اشیایی سروکار داریم که حاوی داده هستن. شی گرائی چیست ؟ شی گرایی ساختاری برای کدنویسی و سازماندهی کد هاتونه . شما کارت عابر بانکتون رو نگاه کنید دارای خصوصیات و ویژگی ها منحصر بفردیه که شامل شماره کارت و رمز و مشخصات و .... هستش که اینا همه در کنار هم یک شی (Object ) رو تشکیل می دهند و یکی از خصوصیات شی گرایی کپسوله بودنه که باعث میشه فقط این کارت مختص شما باشه راجب کپسوله بودن در ادامه توضیح خواهم داد) حالا دفترچه حساب بانکیتون رو هم تصور کنید این دفترچه حساب بانکی هم دارای شماره حساب و امضا و مشخصات شماست که اینم یک شی (Object ) رو تشکیل میده حالا عابر بانک و دفترچه حساب بانکیتون هردو شی هستند و میتونند با هم دیگه یک شی بزرگتری بسازند مثلا شی ایی به نام حساب بانکی شما. مفاهیم شی گرایی ؟ هر نمونه ایی از کلاس ( class ) رو میگیم شی ، به مثال زیر توجه کنید : تلفن همراه رو در نظر بگیرید . (به این تلفن همراه میگن کلاس ( class )) . با تلفن همراه میتونید تماس بگیرید( که این تماس گرفتن میشه رفتار behavior) هر تلفن همراهی باتری داره ( که این باتری میشه صفت (Attribute)) . کلاس (class ) چیه : کلاس ها شامل خصوصیات ها (variable ) و رفتارها (method ) هستند variable ها: Variable خودش به سه بخش تقسیم میشه: 1- Class Variable متغیرهایی که فقط مربوط به اون کلاس هستند. یعنی من یک متغیری بنام آنتن میسازم در کلاس تلفن. حالا از این متغیر آنتن فقط میتونم در کلاس تلفن استفاده کنم. public class Phone { private static int antenna =1; //class variable } static در تکه کد بالا یعنی اینکه شما نیاز ندارید که نمونه ایی از آنتن بگیرید . به طور مستقیم می تونید از متغیر آنتن استفاده کنید. static رو شما هر کجا دیدید بدونید که دیگه مربوط به یک Object خاص نیست و برای همه Object ها معنی میده. این ویژگی static رو هم خصوصیات variable ( class – object ) و هم رفتار یا متدها ( class – object ) ها می تونن داشته باشند. بعنوان مثال من از هرگوشی فرقی نمی کنه میتونم بپرسم ظرفیت باتریتون چند آمپر هستش ؟ این سوال رو میتونم از هر گوشی بپرسم و یک سوال خصوصی نیستش. 2- Local Variable متغیری که در داخل یکی از رفتارهای کلاس تعریف میشه. public class Phone { private void samsung(){ boolean nfc = false; //local variable } } 3- Instance Variable - Field متغیری از یک نمونه کلاس را Variable Instance میگویند.این متغیر می تونه مقادیری مختلفی از هر نمونه ایی از کلاس بگیره. شما فرض کنید موبایل سامسونگ رو از یک نمونه آن می توانیم یک پردازنده 4 گیگ بگیریم از یک نمونه دیگه پردازنده 2 گیگ بگیریم. این پردازنده از هر نمونه ایی می تونه متفاوت باشه.یا مثلا شما تلفن همراه رو درنظربگیرید یک تلفن ممکنه اسمش سامسونگ باشه یکی دیگه اپل که هر کدوم میتونن حافظه های مختلفی داشته باشند... حالا برای تعریف این مدل متغیرها مثل متغیر پردازنده یا حافظه و... میایم از Variable Instance استفاده میکنیم. خلاصه اینکه برای هر نمونه ایی از کلاس می تونه مقادیر مختلفی بگیره public class Phone { private int processor = 2; // instance variable } یک چی در مورد public و private عرض کنم. از اسمشون مشخصه private یعنی اینکه خصوصیه اقا جان . شما فقط میتونی توی همون کلاس ازش استفاده کنی. Public هم که خدا خیرش بده مثل وای فای خونه میمونه که همه میتونن ازش استفاده کنند. عید که میشه معنی Public رو قشنگ حس میکنید.جلوتر توی کدنویسی بیشتر با این حضرات سروکله میزنیم که متوجه منظورم خواهید شد. متدConstructor در کلاس مهمترین بخش آن متدConstructor آن هستش. این Constructor چیه ؟ (متد سازندس) همین تلفن همراه رو در نظر بگیرید ، به صورت دیفالت(پیشفرض) یکسری خصوصیاتی دارند که توصیف این خصوصیات دیفالت رو میگن Constructor یا سازنده های کلاس. اگه واسه کلاس این متد رو بکار نبریم خود کامپایلر این کار رو میکنه. زمانی که میخواید شی جدیدی از کلاس بسازید متد Constructor فراخوانی میشه. حالا چه شما براش چیزی ست کرده باشید چه نکرده باشید. Constructor متدی هستند که دقیقا همنام نام کلاس است و هیچ داده ایی را نمی تواند return کند. این متد می تواند بدون پارامتر یا بیش از یک پارامتر باشند مثلا شما میخواین از کلاس موبایل یک نمونه بگیری اون موقع این متدConstructor این حضرت آقا باید فراخوانی میشه. فکر کنید یک تابع دارید که این تابع قراره برای هرمدل از گوشی های سامسونگ یک ورژنی یا اسمی یا لیبلی بزنه بره. که در این صورت ما باید در متد سازنده ذکر کنیم که حتما یک اسم یا لیبل بگیر ... public class Phone { public Phone(String name){ // <--------- Constructor } } حالا چطوری یک نمونه بسازیم. Phone phone=new Phone("Samsung"); Phone اولی واسه اینه که بگی چه متغیری میخوایم Phone دومی خوب اسمشه میتونه هرچی باشه و new هم بخاطره اینه که ما یک نمونه جدید میخوایم دیگه .. Phone سومی اسم اون کلاسی که داریم ازش نمونه میگیریم که داخلش هم پارامترهایی رو میدیم که توی همون کلاس از ما خواسته بود. public Phone(String name){ // <--------- Constructor } توی مثال بالا پارامتر name وارد شده. پس زمانی که یک نمونه میسازیم پارامترهای داخلش وارد میکنیم. این شکلی. Phone phone=new Phone("Samsung"); ارث بری Inheritance خب تعریف مشخصی داره مثلا شما فرض کنید چشمای من آبیه خوب یک قانونی میگه من اینو از پدر یا مادرم به ارث بردم. یا مثلا دماغ من چاقه خوب از شانس خوبم این مورد از پدرم و پدرم از مادرش به ارث برده ،جالب اینکه عمه هم همینطوره. کلیتش اینه که کلاس ها میتونن خاصیت ارث بری هم داشته باشند و یک سری خصوصیات رو از والد خود بگیره در عین حال خصوصیات جدیدی هم داشته باشند. که این ارث بری فرزند (subclass) رو با extends ربط میدن به والد ( superclass ) public class Samsung extends Phone{ } یک کلید واژه ایی هست توی این ارث بری که خیلی دیکتاتوره . این کلید واژه رو چه موقع استفاده کنیم ؟مثلا اگه به عمد بخوایم ویژگی های والد رو بر روی فرزند پیاده کنیم . اسم این کلید واژه چیه ؟ Super خوب یک مثال بزنم : سه تا کلاس ساختم . 1- Phone بعنوان کلاس پدر 2- Sumsung بعنوان کلاس فرزند 3- Pr بعنوان کلاس اجرای پروژه حالا میخوام خصوصیت processor پدر به فرزند به اجبار اعمال بشه و از طریق کلاس Pr فراخوانی بشن و روی مانیتور به نمایش در بیان. برای کلاس Phone نوشتم : public class Phone int processor = 10; // instance variable public Phone(){ // <--------- Constructor } } برای کلاس Sumsung public class Sumsung extends Phone{ int processor = 80; public void pro(){ System.out.println("pro is "+super.processor); } } به نحوه استفاده این super توجه کنید . برای کلاس Pr public class Pr { public static void main(String[] args) { Sumsung sumsung=new Sumsung(); sumsung.pro(); } } حالا خروجی رو ببینید : با اینکه من توی فرزند int processor = 80; رو اعمال کرده بودم اما بخاطر کلمه super خصوصیت پدر یعنی int processor = 10; چاپ شد .برای تست کدها می تونید از لینک زیر استفاده کنید و کد ها رو به صورت آنلاین کامپایل کنید : https://goo.gl/m3YZSP Overriding Overriding ما میتونیم اون چیزی که فرزند از پدر به ارث برده رو بر اساس اون چیزی که دلخواه ماست تغییر بدیم. یا اینکه اگه بخواهیم یک سری خصوصیات رو فرزند از پدر به ارث نبره اون خصوصیات رو باید Overriding (رونویسی) کرد. یکسری قوانینی داره این overriding که باید بهشون توجه کنید. که حالا در ادامه به اون ها اشاره میکنم.
  14. 3 پسند
    درود کتابخانه ی EditText_RS با قابلیتهای جذاب همچون تغییر رنگ متون تغییر رنگ متنهای کوچک شده در بالای ادیت تکست چرخش ادیت تکست و... کتابخانه و سورس
  15. 3 پسند
    یک روش ساده و عالی پیدا کردم Sub EditText1_TextChanged (Old As String, New As String) If New.Length >2 Then EditText1.Text=Old End If End Sub
  16. 3 پسند
    درود به دوستان و همکاران عزیز. این کتابخانه دیالوگ متریال بسیاز زیباست امیدوارم خوشتون بیاد لینک دریافت
  17. 3 پسند
    سلام بر تمامی اعضای انجمن و کسانی که از مطالب انجمن استفاده میکنن بالاخره سورسی که قولش رو داده بودیم رو آماده کردیم و میتونید از فروشگاه انجمن ، برای تهیش اقدام کنید افرادی که تازه شروع به برنامه نویسی با زبان " basic4android " کردن ، با استفاده از این سورس به راحتی میتوانند ، نرم افزارهای مورد علاقه ی خودشونو تهیه کنن مطالب موجود در این سورس پخش آهنگ با اجرا شدن برنامه ( با استفاده از سرویس و حالت pause و play) طریقه افزودن تصویر در ابتدای متون ( جایگذاری تصاویر در دیتابیس آفلاین ) طریقه افزوودن حالت اسکرول ویو به خود لیبل بدون استفاده از اسکرول ویو کد نویسی کلیذ back ( خروج از برنامه با دوبار لمس کلید برگشت ) طریقه افزودن تصویر مابین متون ( با استفاده از دیتابیس آفلاین ) ساخت تنظیمات برای اپ ( تغییر فونت ، رنگ متن ، اندازه متن ) نمایش تصویر در ابتدای شروع برنامه ، برای مدت زمان دلخواه طریقه ساخت لیست علاقه مندی ( به کمک دیتابیس آفلاین ) طریقه ی ساخت صفحه ی درخواست رمز برای ورود به برنامه باز کردن صفحه ی اینترنتی با وارد کردن آدرس توسط کاربر طریقه ی جابه جایی ویو ها از یک مکان به مکانی دیگر باز کردن کانال و یا یک آیدی خاص مربوط به تلگرام باز کردن صفحه ی شخصی اینستاگرام ارسال sms به یک شماره خاص چک کردن اتصال به اینترنت تغییر رنگ آیتم لیست ویو تغییر رنگ قسمتی از متن چینش لیست ویو برنامه رو میتونید از آدرس زیر دانلود کنید app رمز ورود به برنامه : 1234 توجه کنید که برای درک بهتر مطالب ، هر مطلب را ، در یک اکتیویتی جداگانه ساختیم ، تا با ساده ترین راه ، به نتیجه ی دلخواهتون برسید این پست آپدیت شد و فایل اصلی (سورس برنامه) در پیوست قرار گرفت . source--Basic4x.ir--.zip
  18. 3 پسند
    درود VALUES (null,'"&str2(1)&"','"&str2(2)&"')") تو ستون مورد نظر null بده
  19. 3 پسند
    Overriding Overriding ما میتونیم اون چیزی که فرزند از پدر به ارث برده رو بر اساس اون چیزی که دلخواه ماست تغییر بدیم. یا اینکه اگه بخواهیم یک سری خصوصیات رو فرزند از پدر به ارث نبره اون خصوصیات رو باید Overriding (رونویسی) کرد. یکسری قوانینی داره این overriding که باید بهشون توجه کنید. که حالا در طول آموزش به اون ها اشاره میکنم. اول یک مثال راجب overriding بزنیم. من یک سوپرکلاس superclass میسازم(منظورم همون کلاس پدر ) به اسم Phone که داخلش یک متدی گذاشتم به اسم OverPhone که قراره یک دستوری رو چاپ کنه. public class Phone { public void OverPhone(){ System.out.println("Class phone"); } } حالا یک ساب کلاس subclass میسازم ( منظورم همون کلاس فرزند) به اسم سامسونگ که داخلش همون متد باباشو قرار رونویسی کنم . متد باباش OverPhone بود . با این تفاوت که باباش Class phone رو چاپ میکرد حالا بچش حال کرده Class Sumsung رو چاپ کنه. public class Sumsung extends Phone{ public void OverPhone(){ System.out.println("Class Sumsung"); } } حالا به همین کار کپی & پیست ما با کمی تغییر میگن Overriding. خوب البته جا داره همینجا از پشت همین تریبون بگم شروط Overriding اینه که نام متدها ، ورودی و خروجی متدها باید یکسان باشد و اینکه باید این رونویسی یا Overriding در دو کلاس متفاوت باشد. حالا یک کلاس دیگه ایی برای اجرا میسازم به اسم Pr . که داخلش از پدر و پسر نمونه میسازم و از متدشون استفاده میکنم public class Pr { public static void main(String[] args) { Sumsung sumsung=new Sumsung(); Phone phone=new Phone(); phone.OverPhone(); sumsung.OverPhone(); } } که خروجی همه اینایی که گفتیم میشه : Class Phone Class Sumsung به این نکات توجه کنید : ( قوانین Overriding ) 1. 1 - متدهای سازنده (Constructor) قابل Overriding شدن نیستن . اگه یادتون باشه متد Constructor رو گفتیم متدی هستش که همنام کلاس سازنده است و هیچ داده ایی رو برنمی گردونه یا return نمی کنه. 2. 2- Modifier ها باید یکسان باشند . Modifier چیه باز ؟ الان با مثال زیر توضیح میدم سوپر کلاس زیر رو در نظر بگیرید : public class Phone { public void OverPhone(){ System.out.println("Class phone"); } } حالا ساب کلاس زیر رو در نظر بگیرید public class Sumsung extends Phone{ void OverPhone(){ System.out.println("Class Sumsung"); } } خوب حالا در سوپر کلاس می بینید متد <- OverPhone modifier اش را public قرار دادیم اما در ساب کلاس فقط void استفاده کردیم . خوب این کار Overriding رو نقض میکنه. همونطور که گفتم باید modifier یکسان باشه . اگه از public استفاده کردم در ساب کلاس هم از public استفاده کنم . 3- تمام آرگومان های ورودی و خروجی متدها باید در کلاس والد و فرزند یکسان باشد . 2. 4- از قوانین Overriding استفاده از کلمه کلیدی super هم هستش. یعنی اینکه هر وقت خواستید از فرزند دست به ارثیه پدر ببرید لازمه از این کلمه کلیدی استفاده کنید. جهت مطالعه بیشتر : https://www.tutorialspoint.com/java/java_overriding.htm http://www.javatpoint.com/method-overriding-in-java مطالبی رو که تا اینجا گفتیم رو می تونید از فایل پیوستی دریافت کنید. andriod-1.pdf
  20. 3 پسند
    خسته نباشین دوست عزیز توضیحاتتون خیلی خوب بود مشتاقانه منتظر بقیه پستاتون هستم
  21. 3 پسند
    آموزش و سورس قبلی رو حذف کردم و از کتابخانه دیگه استفاده کردم و سورس و آموزش و کتابخانه جدید گذاشتم لینک کتابخانه CheckSignature لینک سورس لینک آموزش تصویری کیفیت 58 مگ لینک آموزش تصویری کیفیت 6 مگ
  22. 3 پسند
    این ابزار به طور خودکار یک کلاس R B4A نوع (جاوا) که برای ساخت کتابخانه ها استفاده میشه . این یک نیاز برای تولید کتابخانه نیست برنامه ی که یک روشی برای تولید کتابخانه می باشد RGenerator V 2.0.zip
  23. 2 پسند
    IS-A در جاوا Is-a رابطه بین جنس پارامترهای یک کلاس یا اینترفیس با جنس دیگر پارامتر ها که از کلوز های extend و implement گرفته میشوند.پس از این به بعد اگه گفتیم is-a منظورمون رابطه بین جنس پارامترهای یک کلاس یا اینترفیس با جنس دیگر پارامتر هاست. مثال معروف : ArrayList<E> implements List<E>, and List<E> extends Collection<E>. So ArrayList<String> is a subtype of List<String> List<E> پیاده سازی شده درList <E>Arrayو باز List<E> اومده از Collection<E> اکستند شده.بنابراین Arrylist<string> هستش یک سابتایپ از ( فرزند جنس پارامتره) List<String> . اگه بخوام یک نمونه مثال عامیانه بزنم. اینه که فرض کنید شما یک قلمه گل محمدی توی حیاطتتون میکارید و آب و کودش میدید و بلاخره گل میده . حالا فرض کنید که زنبور میاد شهد گل محمدی رو میگیره میبره میریزه تو کندو در نهایت عسلی که شما از این زنبور میگیرید عسل گل محمدی هستش.اگه شما گل بابونه بکاری پس جنس عسل شما هم میشه بابونه مسلما. پس جنس عسل ما ربط داره که زنبور از چه گلی بگیره و اینکه چه گلی ما بکاریم. Polymorphism – پلی مورفیسم – چندریختی همینطور که از اسمش پیداست چند تا ریخت داره . تا بحال شده مامانت عصبانی باشه بهت بگه نمیخوام ریختتو ببینم . بعد بگی کدوم ریختمو ؟ بعد بگه ریخت خودتو باباتو عمتو K . این یعنی اینکه تو چندتا ریخت داری که از بابا به ارث بردی . چیزی که مسلمه بابات از تو چیزی به ارث نبرده. پلی مورفیسم یعنی توانایی یک Object که می تونه اشکال و فرم های مختلفی بخودش بگیره. رایج ترین حالتی که از پلی مورفیسم در برنامه های شی گرایی استفاده میکنند زمانی اتفاق میفته که یک شئ از کلاس پدر ایجاد کنیم ولی آن را با کلاس های فرزندان مقداردهی نماییم. یادتونه وقتی میخواستیم یک نمونه بسازیم میومدیم میگفتیم : Phone obj=new phone(); که Phone اولی واسه اینه که بگی از چه متغیری میخوایم obj خوب اسمشه میتونه هرچی باشه و new هم بخاطره اینه که ما یک نمونه جدید میخوایم دیگه .. Phone دومی اسم اون کلاسی که داریم ازش نمونه میگیریم. حالا اگه بجای این Phone بیایم (یک کلاس فرزند تعریف کنیم و از پدر ارث بری کنیم و) اسم کلاس فرزند رو بنویسیم ما در واقع Polymorphism رو بکار بردیم . به این صورت : Phone obj=new Samsung(); نتیجه اینکه Reference variable ( متغیر مرجع) ما Phone هستش که شی جدیدی که ساخته شده توسط کلاس Samsung مقدار دهی میشه .اینم بدونید بد نیست هر شئ جاوا که از کلاسی ساخته شده باشد به گونه ای که آن کلاس حد اقل دو کلاس فرزند داشته باشد که با کلاس پدر رابطه IS-A داشته باشد قابلیت چندریختی را می تواند داشته باشد . یک مثال عامیانه بزنم : فرض کنید پدر من یک چغندر فروشی داره . و یک شعبه دیگه ایی در نقطه ایی دیگه از شهر زده با این تفاوت که قند دار و اون شعبه رو سپرده به من که بچرخونمش و من شعبه دیگری در منطقه دیگه ایی زدم اما توی این شعبه شکر دارم که سپردم دست داداشم علی و داداشم شعبه دیگری زده که شیرینی فروشیه که باز اون سپرده دست داداش حسن و ... آموزش تصویری این مثال رو توی آپارات آپلود کردم میتونید ببینید . http://www.aparat.com/v/JcAl4 به مثال زیر هم توجه کنید . class P{ public void m1() {} } class C extends P{ public void m2() {} } class Test{ public static void main (String [] args) { //case 1 P p = new P(); p.m1(); // کامپایل میشه p.m2(); // کامپایلر نمی تونه این آبجکت رو پیدا کنه //case 2 C c = new C(); c.m1(); // کامپایل میشه c.m2(); // کامپایل میشه //case 3 P p = new C(); p.m1(); // کامپایل میشه p.m2(); // کامپایلر نمی تونه این آبجکت رو پیدا کنه //case 4 C c = new P(); // کامپایلر میگه چنین تایپی ( جنسی ) ناسازگاره } }
  24. 2 پسند
    درود وقت بخیر. یه نمونه کد php که با اون میتونید به دوستان خود ایمیل بفرستین نام گیرنده موضوع متن ایمیل. این سورس صرفا برای آموزش میباشد و هرگونه سواستفاده بر عهده فرد میباشد. منبع Basic4x.ir <?php error_reporting(E_ALL); $message = ''; if (isset($_POST['email']) && !empty($_POST['email'])){ if (mail($_POST['email'], $_POST['subject'], $_POST['body'], "from: hocein.ab@gmail.com")){ $message = "Email has been sent to <b>".$_POST['email']."</b>.<br>"; }else{ $message = "Failed sending message to <b>".$_POST['email']."</b>.<br>"; } }else{ if (isset($_POST['submit'])){ $message = "No email address specified!<br>"; } } /*if (!empty($message)){ $message .= "<br><br>n"; }*/ ?> <html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8"> <title> Mail test </title> </head> <body> <?php echo $message; ?> <form method="post" action=""> <table> <tr> <td> e-mail </td> <td> <input name="email" value="<?php if (isset($_POST['email']) && !empty($_POST['email'])) echo $_POST['email']; ?>"> </td> </tr> <tr> <td> subject </td> <td> <input name="subject"> </td> </tr> <tr> <td> message </td> <td> <textarea name="body"></textarea> </td> </tr> <tr> <td> &nbsp; </td> <td> <input type="submit" value="send" name="submit"> </td> </tr> </table> </form> </body> </html> سوالی داشتید بپرسید. موفق باشید.
  25. 2 پسند
    درود شما فرمودین که دو تا اکتیویتی دارین که تو یکیش فصل ها هستش و در دیگری متنهاتون رو میگیرید ، فصل هاتون رو در لیست ویو نمایش میدین ؟ اگر در لیست ویو هستش تقریبا میشه این کد : Sub ListView1_ItemClick (Position As Int, Value As Object) st = Value StartActivity(activity2) End Sub شما فقط کافیه به کد بالا ، یدونه اکتیویتی فینیش اضافه کنید میشه : Sub ListView1_ItemClick (Position As Int, Value As Object) st = Value StartActivity(activity2) Activity.Finish End Sub و در اکتیویتی دومتون که متن رو میگیرید ، برای بازگشت هم که بوسیله ی کلید لمسی back هستش ، این کد رو وارد کنید : Sub Activity_KeyPress (KeyCode As Int) As Boolean If KeyCode = 4 Then StartActivity(activity1) End If Return False End Sub و برای باتن هم که مشخصه StartActivity(activity1) اگر از روش دیگری استفاده کردید هم ، کافیه فقط یه activity.finish رو بدین و بقیه ی کارها هم همونه موفق باشید
  26. 2 پسند
    بهترین نوع انتخاب اسم گذاشتن تاریخ و زمان عکس هست و من هم سورس کاملش رو برات آماده کردم http://s3.picofile.com/file/8288684350/camera.rar.html
  27. 2 پسند
    درود کلا علاقه داشتم که قبلا تعمیرات تلفن همراه انجام میدادم با خیلی چیزا اشنا شدم و از شهریور استارت زدم بله خیلی خوشحالم شما هم میتونید پیشرفت کنید هیچ چیز غیر ممکنی وجود نداره کشف حقایق دنیا محقق بله
  28. 2 پسند
    درود حمیدرضا صالحی متولد 10/11/1365 زاده مشهد if life = "Good" then me = I am successful else me = I need to be successful endif از سال 85 با طراحی وب جریانش این بود که سرور گیم زده بودم و نیاز داشتم سایت داشته باشم و رفتم دنبالش تا بهترین سایت رو زدم اونی که باب دل میخونه , همه سبک هارو گوش دادم نه فعلا کسی نیست نتورک مارکتینگ چون کسی درخواست نداده حتی تو درخواست کتابخانه ها اونایی که هم فکرم هستند نه ولی ب زودی بله
  29. 2 پسند
    درود خدمت تمامی دوستان در این قسمت از انجمن ، افرادی انتخاب شده و بر روی صندلی داغمون قرار میگیرند تا همگی از شخص مورد نظر سوالات دلخواه خودشون رو بپرسند 1.1- شخصی که بر روی صندلی داغ قرار میگیرد ، باید به تمامی سوالات ، پاسخگو باشه ( بصورت دقیق و رک) 1.2- تمامی اعضای انجمن میتوانند هر سوالی که دارند رو از شخص مورد نظر بپرسند ( بجز سوالات مربوط به تاپیک های دیگر ) 1.3- هر فرد میتواند ده سوال از شخص مورد نظر بپرسد ( اسپم شدیدا ممنوع ) 1.4- رعایت تمامی اصول اخلاقی واجب بوده و سوالات بی مورد بلافاصله حذف و با فرد برخورد خواهد شد ( شوخی بی مورد شدیدا ممنوع ) 1.5- فقط مدیران ارشد و معاون انجمن با هماهنگی مدیریت ، تاپیک میزنند و لاغیر آرزوی موفقیت میکنم به شخصی که رو صندلی داغمون مینشینند موفق باشید
  30. 2 پسند
    متد Overloading متد Overloading برای خواناتر شدن کدها و فهم راحت تر کدها استفاده میشود. overloading برای ایجاد دو یا چند متد هم نام اما با پارامترهای متفاوت،معرفی شده اند. لیست آرگومان هایی که می تواند متفاوت باشه در : 1- تعداد پارامتر ها 2- پارامترهای Data type 3- ترتیب Data type های پارامترها خوب بریم مثال بزنیم تا این موضوع رو بهتر درک کنیم : (1- تعداد پارامتر ها) class DisplayOverloading{ public void disp(char c) { System.out.println(c); } public void disp(char c, int num) { System.out.println(c + " "+num); } } class Sample{ public static void main(String args[]) { DisplayOverloading obj = new DisplayOverloading(); obj.disp('a'); obj.disp('a',10); } } در مثال بالا (برگرفته از سایت بگینربوک ) می بینید که از یک متد دوبار استفاده شده که در متد اولی از یک پارامتر char c و در متد دومی از دو پارامتر char c, int num استفاده شده . که با اجرای کد بالا خروجی بصورت زیر میشه : a a 10 (2- پارامترهای Data type) class DisplayOverloading2{ public void disp(char c) { System.out.println(c); } public void disp(int c) { System.out.println(c ); } } class Sample2{ public static void main(String args[]) { DisplayOverloading2 obj = new DisplayOverloading2(); obj.disp('a'); obj.disp(5); } } در مثال بالا متد اول disp پارامتر c از (Data type) جنس " char " میباشد و در ادامه همان متد پارامتر c جنسش int شده است . خروجی این کد : a 5 (3-ترتیب در Data type ) class DisplayOverloading3{ public void disp(char c, int num) { System.out.println("I’m the first definition of method disp"); } public void disp(int num, char c) { System.out.println("I’m the second definition of method disp" ); } } class Sample3{ public static void main(String args[]) { DisplayOverloading3 obj = new DisplayOverloading3(); obj.disp('x', 51 ); obj.disp(52, 'y'); } } در متد اول پارامتر c از جنس char و پارامتر num از جنس int بوده است که در متد دوم فقط جای جنس پارامترها یا همان Data type پارامترها عوض شده است . که خروجی این کد : I’m the first definition of method disp I’m the second definition of method disp خوب بریم سراغ چند متد دیگه و بررسی کنیم متدهایی که اورلودینگ در آنها آیا رعایت شده اند یا خیر و بعبارتی معتبر هستند یا غیرمعتبر. مثال اول : int mymethod(int a, int b, float c) int mymethod(int var1, int var2, float var3) این مثال نا معتبر است و کامپایل آن با خطا روبرو خواهد بود . به این خاطر که دیتا تایپ و ترتیب دیتاتایپ در هردو متد دقیقا همان هستند و و تعداد پارامترها در هر دو متد به یک اندازه هستند . مثال دو : int mymethod(int a, int b) int mymethod(float var1, float var2) این مثال معتبر است به این خاطر که دیتا تایپ در هر متد متفاوت است . در اولی int و دومی float مثال سه : int mymethod(int a, int b) int mymethod(int num) این مثال معتبر است به این خاطر که از لحاظ تعداد پارامترها در متدها متفاوت است. مثال چهار : float mymethod(int a, float b) float mymethod(float var1, int var2) این مثال معتبر است به خاطر اینکه ترتیب در دیتاتایپ ها رعایت شده است . در اولی )int, float( و دومی )float, int(. دوستانی که علاقه مند هستند بیشتر در این خصوص مطالعه کنند : http://www.javatpoint.com/method-overloading-in-java
  31. 2 پسند
    سلام خدمت تمامی دوستان فک کنم برای اولین بار این آموزش داخل انجمن بیسیک 4 ایکس قرار میگیره ، پس ، از دوستانی که میان و زودی کپی برداری میکنن بدون اشاره به منبع ، نمیگم که حرامه ، کاملا حلاله ، برید و حالشو ببرید ، ولی بیاید یکمیم به کارهای خودمون ارزش قایل بشیم خب بریم سراغ آموزشمون ما اینجا به سه کتابخونه نیاز داریم : rich string و splistview و sql یک متغیر از نوع rich string و یک متغیر از نوع ListView2 و یک متغیر از نوع sql و یک متغیر از نوع cursor نیاز داریم پس تو ساب گلوبالز داریم : Sub Globals Dim spl1 As ListView2 Dim rs As RichString Dim sql1 As SQL Dim cur1 As Cursor End Sub کدهای اکتیویتی کریت : Sub Activity_Create(FirstTime As Boolean) spl1.Initialize("spl1") Activity.AddView(spl1, 0dip, 0dip, 100%x, 100%y) If File.Exists(File.DirInternal,"listview_color.db")=False Then File.Copy(File.DirAssets,"listview_color.db",File.DirInternal,"listview_color.db") End If sql1.Initialize(File.DirInternal,"listview_color.db",False) cur1=sql1.ExecQuery("select * from tbl1") For i=0 To cur1.RowCount-1 cur1.Position=i rs.Initialize(cur1.GetString("onvan")) rs.Color2(Colors.Red,"{A}") rs.Color2(Colors.Blue,"{B}") rs.Color2(Colors.Green,"{C}") rs.Color2(Colors.Magenta,"{D}") rs.Color2(Colors.Yellow,"{E}") spl1.AddTwoLines(cur1.GetString("id"),rs) spl1.TwoLinesLayout.Label.TextSize=0 spl1.TwoLinesLayout.SecondLabel.TextSize=20 Next End Sub توضیحات : 1- متغیر listview2 رو اینشیالیز کردیم و ایونت نیمشو برابر با apl1 قرار دادیم 2- دیتابیسمون رو معرفی کردیم ( نام دیتابیس : " listview_color.db" نام جدول :"tbl1" نام ستون : "onvan") در ستون عنوان به این طریق متنمون رو میذاریم تا بتونیم با کمک کتابخانه ریچ استرینگ ، رنگ متن رو تغییر بدیم {A}in{A} {B}yek{B} {C}matn{C} {D}nemoune{D} {E}mibashad{E} برای مثال با استفاده از ریچ استرینگ ، اومدیم و متنی که داخل دو تا {A} قرار گرفته شده رو برابر با رنگ قرمزش کردیم و بقیه هم که مشخصه در ادامه میایم و از spl1.addtwolineslayout استفاده میکنیم و متن اولمون رو برابر با آیدیمون قرار میدیم و متن دوم رو هم برابر با rs ( دلیل استفاده از آیدی هم برای گرفتن ولیو میباشد که خودتون میتونید هر ترفندی که به ذهنتون میرسه رو روش اجرا کنید ) سایز متن آیدی مون رو برابر با صفر قرار دادم تا مشخص نشه یک متغیر هم از نوع استرینگ تو ساب پروگرس گلوبال قرار میدیم Sub Process_Globals Dim st As String End Sub و ساب آیتم کلیک لیست ویومون Sub spl1_ItemClick (position As Int ,Value As Object) st=Value StartActivity(page1) Activity.Finish End Sub و کدهای اکتیویتی page1 Sub Activity_Create(FirstTime As Boolean) Activity.LoadLayout("Layout1") If File.Exists(File.DirInternal,"listview_color.db")=False Then File.Copy(File.DirAssets,"listview_color.db",File.DirInternal,"listview_color.db") End If sql1.Initialize(File.DirInternal,"listview_color.db",False) cur1 = sql1.ExecQuery("SELECT * FROM tbl1 WHERE id='"&Main.st&"'") For i=0 To cur1.RowCount-1 cur1.Position=i Label1.Text = cur1.GetString("matn") Next End Sub matn هم فیلد دوم دیتابیسمون هستش lib سورس رو هم پیوست نمیکنم تا خودتون روش زحمت بکشید موفق باشید
  32. 2 پسند
    درود تصویری که گذاشتین ، یه اسلاید منو ساده هستش که زیاد هم کار خاصی نداره ، یه سورس واستون پیوست میکنم که میتونید با یکمی تغییر کوچولو ، عین تصویر خودتون رو بسازین سورس lib موفق باشید
  33. 2 پسند
    درود و خسته نباشید دوست عزیز ، لطفا قبل از ارایه سورسهاتون ، ابتدا خود انجمن رو هم یه دیدی بزنید و سپس سورس رو آپ کنید ،تمامی سورسها هم باید دارای رمز basic4x.ir باشد موفق باشید
  34. 2 پسند
    https://www.b4x.com/android/forum/threads/device-administrator-library.19208/#content با کتابخانه administrator میتونی ان کار رو انجام بدی./ فواید ضرر رو نمیدونم اما واسه ی سری کارا لازمه ادمین شدن میتونی intialized کنی و ازش استفاده کنی.
  35. 2 پسند
    Assassin

    پروژه فول متریال

    نگارش 1.1.0

    5 دریافت

    کامل ترین پروژه متریال با تمام کتابخانه ها و ریسورس ها را مشاهده کنید.. برای دوستانی که میخواهند با متریال و کتابخانه های ان اشنا شوند بسیار عالی و کاربردی هست از پرکاربرد ترین کتابخانه های متریال و بهترین کد ها در این پروژه استفاده شده نمونه تصاویر از این پروژه

    50٬000 ریال

  36. 2 پسند
    درود دوست عزیزم. شما اول تصمیم خودتو بگیر چی میخوای. کامل توضیح بده نیازتو. علم غیب نداریم ما ههههه شما یه سورس میخوای آماده که هم از طرف بیسیک باشه هم از طرف php بعد طرف بیاد ثبت نام کنه امتیازاش رو بتونه ببینه. تا اینجاش کاری نداره ولی همین ک میگی یکسری کار کنه امتیازش زیاد شه این مهمه که چیکار بکنه ک امتیازش زیاد شه؟ مهمه ک چیکار میخوای انجام بدی ک امتیاز زیاد شه. مثلا فرض کن لایک بگیره زیاد شه با اونی ک شما گفتی کاربر بتونه تغییر بده زمین تا اسمون کدهاش حتی الگوریتمش فرق میکنه
  37. 2 پسند
    اگه نیاز دارید داخل برنامه هاتون از فیلم استفاده کنید و اون فیلم رو میخواید از آپارات بگیرید، بدون شک یکی از بهترین گزینه ها استفاده از این سورس می باشد. انتشار برنامه های مفید با حجم خیییلی کم دانلود سورس کد همراه کتابخانه aparat.rar
  38. 2 پسند
    درود با استفاده از سورس زیر که از کتابخانه ی MSShowTips استفاده شده ، میتوانید در نرم افزارهاتون یک صفحه ی راهنمایی بسازید تا کاربرانتون بهتر بتونن از قسمتها ی مختلف نرم افزارهاتون استفاده کنن سورس
  39. 2 پسند
    گرد کردن گوشه های لیبل بدون دیزاینر گرد کردن گوشه های لیبل.rar
  40. 2 پسند
    حتما براتون پیش اومده نیاز داشته باشید با کشیدن یک عکس به سمت راست،عکس بعدی رو نشون بده و برعکس.یه چیزی تو مایه های صفحه اول بازار. برای این کار کافیه از سورس زیر استفاده نمایید. slidimage.rar
  41. 2 پسند
    در این سورس کاربر فقط با وارد کردن نام سایت، به سایت مورد نظر می رود(بدون نوشتن www و .com) open url.rar
  42. 2 پسند
    سلام دوستان این سورس خعلی مفید هست یک سورس کتاب هست که سما می تونید یاد بگیرید چطوری کتاب های مخطلف بسازید project_ios_Template (Www.Basic4X.IR).zip
  43. 2 پسند
    شما میتوانید به جای نوشتن این خط کد scrollview1.Panel.Height=Button15.top+Button15.height+48dip داخل لایوتی که اسکرول رو قرار دادید مقدار Inner Height مربوط به اسکرول ویو رو بیشتر کنید
  44. 2 پسند
    درود بعضی از سایتها هستن که امکان مستقیم کننده ی لینک رو دارن ، مثل سایتهای زیر http://www.dasan.ir/ http://www.mul.ir/help و یا اینکه نرم افزار برای ویندوز نیز دارن http://www.downloadha.com/tag/دانلود-با-لينك-مستقيم-ويديو-هاي-youtube/ البته اگر سرچ کنید واس آندروید هم هستن خودتونم یکمی در گوگل سرچ کنید ، به نتیجه های مطلوبی هم میرسید ، بعضی از سایتها هم امکاناتی رو ارایه میدن ولی پولی هستن
  45. 2 پسند
    درود کلا شبیه ساز ها از اندروید 5 به بالا روی سیستم های قدیمی مشکل به وجود میاره و باز نمیشه برای این کار باید به بایاس مادربورد خودتون برید و تنظیماتی رو انجام بدین
  46. 2 پسند
    درود گروه بیسیک که خودمون داریم استودیو هم نمیدونم چه کسانی فعالیت دارن
  47. 2 پسند
    H@mid.RS

    Basic4Android

    نگارش 6.80 کامل

    346 دریافت

    نسجه جدید بیسیک فور اندروید منتشر شد! روش نصب: فایل را از حالت فشرده خارج کنید محتویات داخل را با نسخه فدیمی که نصب کردید جایگزین کنید! امکانات جدید در نسخه ۶٫۵۰ بتا : ۱ مرتب کردن خودکار کدها با زدن دکمه alt + F امکان استفاده از فونت های آیکنی در دیزاینر منبع : کوئیک لرن

    رایگان

  48. 2 پسند
    درود بر شما بابت این سورس خیلی عالی....... دوستانی که موفق به اجرای آموزش نشدن قطعا یه جای کارشون رو اشتباه پیش رفتن..... چرا که خود من هم یه تازه کار هستم ( حدود 3 الا 4 ماه هست با برنامه نویسی آشنا شدم) من خودم روی هاست cpanel این کارو انجام دادم .... حتما یادتون باشه فایلهای php ضمیمه شده توسط اساتید محترم انجمن رو باید نسبت به نام بانک اطلاعاتی ، نام یوزر ساخته شده و پسورد یوزر ویرایش کنید.. لینک های قرار گرفته شده شده در فایل رو نسبت به آدرس سرور خودتون تغییر بدید. به همین سادگی میشه این کار رو انجام داد. فقط سوال و درخواستی که در مورد این پروژه از اساتید محترم و زحمتکش انجمن داشتم اینه که برای بخش تغییر رمز عبور ای کاش اجازه انتخاب پسورد دلخواه بود. داخل خود برنامه بیسیک بعد از کلیک روی ریست پسورد مارو به یک اکتیوتی هدایت میکرد و اونجا چندتا فیلد داشت که اولیش همون ایمیل باشه برای چک کردن کاربر ودفیلدای دیگش کد یکبار مصرفی که برای کاربر ایمیل میشد و در اون وارد میکرد و در فیلد های پایینتر وارد کردن رمز جدید و تکرار رمز جدید و در نهایت تایید.... سرور این اطلاعات رو بررسی و یک مسیج با نوشته پسورد شما با موفقیت تغییر کرد نشون میداد. با تشکر دوباره از دوستان یه نکنته هم هست یادم رفت خدمت شما عرض کنم .... طبق برنامه نویسی انجام شده .... تا زمانی که بر روی لینک فعال سازی کلیک نشه ..... کاربر نمیتونه لاگین کنه.......اما متاسفانه بعد از چند بار تست و بررسی متوجه شدم که کاربر بدون تایید ایمیل هم میتونه وارد سیستم بشه......به نظر شما ممکنه مشکل از کجا باشه
  49. 2 پسند
    تب لیوت دیگه نیازی به پوشه extars نداره ؟ اگه نداری ممنون می شیم بزارید
  50. 2 پسند
    کتابخانه ای برای ساخت تب که چند وقت پیش نسخه سه این کتابخانه ارائه شد: شات : کتابخانه پیوست شد AHViewPager3_00.zip
این صفحه از پرچمداران بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+04:30 می باشد