Welcome to بیسیک فور ایکس

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

پرچمداران


مطالب محبوب

در حال نمایش بیشترین مطالب پسند شده از زمان ۱۷/۰۲/۲۴ در پست ها

  1. 16 پسند
    همون طور که می دونید سمت سرور کد های ارسالی به سرور انلان می باشد ما می تونیم برنامه های فوق العاده پیشرفته با سمت سرور بسازیم ازجمله برنامه ها با دیتای انلاین و بازی های دارای مرحله ای که با وارد کردن اطلاعات به داخل برنامه بارگذاری می شوند ی سورس همراه با کد های PHP رو براتون قرار دادم تا با کار باهاشون بتونید بیشتر اشنا بشید البته دوست خوبم حسین با کد های PHP آشنایت بیشتری داره و حتما این بحث رو ادامه میدیم قابلیت های پروژه پیش رو : 1-ثبت نام کاربر 2-ورود 3-مدیریت یا بارگذاری افرادی که ثبت نام کرده اند 4-تغییر پسورد و ریست 5-فراموشی پسورد و چیز های دیگر... هر گونه سوالی در مورد سورس یا کد های PHP داشتید مطرح کنید با ارزوی پیشرفت روز افزون php.zip Samte Server V 3.3 (Www.Basic4x.IR).zip
  2. 12 پسند
    درود خوب با برای این که یک برنامه با طراحی متریال داشته باشیم نیاز داریم یک منو متریال هم داشته باشیم که به برنامه زیبایی چند برابر بده سورس کدی که براتون آماده کردم باهاش می تونید منو متریال ایجاد کنید توسط کتابخانه MSMaterialDrawer شات از منو : پوشه appcompat.zip رو داخل درایو بریزید و مثل من لینک پوشه ها رو به اکتیویتی main اضافه کنید محتویات MSMaterialDrawer lib.zip داخلش کتابخانه هست به محل کتابخانه های بیسیک فور اندروید بریزید و پوشه MaterialDrawer.zip پوشه سورس هست که می تونید با شخصی ساز کردنش ی منو زیبا برای خودتون طراحی کنید هر گونه سوال در این مورد بود بپرسید تا راهنمایینون کنیم موفق باشید. appcompat.zip MaterialDrawer.zip MSMaterialDrawer lib.zip
  3. 10 پسند
    سلام خدمت کاربران عزیز و دوستداران بیسیک فور ایکس بعضی از ما واقعا سخته برامون که بیایم تنظیمات متریال رو ست کنیم و بیایم تب متریال داخل برنامه بذاریم این کتابخانه دیگه هیچ نیازی به پیشنیازهای طراحی متریال نداره و ی کتابخانه مستقل هست که می تونید تب هاست زیبا تولید کنید ی خوبی دیگه داره می تونی مستقیم با کد زیر لی اوت را داخل ی تب وارد کنید خیلی هم کار باهاش راحته TabStrip1.LoadLayout("Page1", "layout1") شات: سورس کد همراه با کتابخانه پیوست شد. TabStrip.zip lib_TabStripViewPager.zip
  4. 5 پسند
    سلام اینجا شما درخواست می دید فقط باید بالای کاربر نیم فعال باشید بعد من می سازم یا براتون از اینترنت میزارم چگونگی درخواست: الف)نوع کار گرافیکی : ۱-باتن یا همان دکمه ۲-پوستر یا بنر ۳-لوگو برنامه ۴-پسزمینه یا بک گراند ب) رنگ ها یا رنگ طرح شما ج)نوع رنگ شدن کار شما ۱-از چپ به راست ۲-از راست به چپ ۳-از بالا به پایین ۴-از پایین به بالا ۵-تک رنگی یا طرح فلت ۶-انتخابی ۷-سه بعدی ۸-دو بعدی (فلت) د)فرمتی که ما به شما تحویل می دیم ۱-png ۲-ai ۳-psd ح)موضوع کار شما یک مثال واضح! الف)۱ ب)سفید و سبز ج)۷(یک مثبت سفید و بیرون آن سبز) د)۱ ح)دکمه اضافه کردن که می شه فایل پیوستی
  5. 5 پسند
    کتابخانه ای برای افکت دادن به باتن ها و لیبل و.. شات : سورس کد همراه کتابخانه پیوست شد RippleEffect.zip B4A Samples.zip
  6. 5 پسند
    این پروژه واقعا خعلی کاربرد داره متریال داخل بروز رسانی هست و واقعا زیباست پروژه پیوست شد. SwipeToRefresh.zip
  7. 4 پسند
    ساده ولی کاربردی شاید پیش اومده براتون که بخواهید یه سری کار داخل برنامه انجام بدین و دفعات بعدی که وارد برنامه میشید به همون شکل قبلی باشه.مثل ذخیره تنظیمات و یا ... ما اینجا ذخیره تیک چک باکس رو براتون داخل مثال آوردیم و شما دستتون بازه برای هر کاری...با ما همراه باشید. checkbox.rar
  8. 4 پسند
    این خط مقدار FileName رو که با متد GET ارسال شده رو میگیره و داخل متغیر FileName ذخیره میکنه $FileName = $_GET['FileName']; توی این کد بررسی میکنه میگه اگه مقدار FileName$ برابر نبود با FileName که بعد بررسی شرط دستوراتی نداره... تا حالا کد نویسی دستورات شرطی if رو به این صورت توی php ندیدم... if (!$FileName) $FileName = "FileName"; این قطعه کد هم با استفاده از تایع strstr مقدار php رو داخل متغیر FileName جستجو میکنه و برمیگردونه if (strstr($FileName,"php")) return; توی قطعه کد زیر تابع file_get_contents محتویات فایل ارسالی رو داخل متغیر PostData ذخیره میکنه در واقع از این تابع برای خوندن محتویات یک فایل استفاده میشه $PostData = file_get_contents("php://input"); در مورد دو خط کد زیر هم کاری که انجام میده میاد فایلو با تابع fopen باز میکنه و با تایع fwrite اطلاعاتی که داخل متغیر PostData بود رو داخل فایل ذخیره میکنه و در اخر با تابع fclose فایل رو مبنده $File = fopen("./uploaded/" . $FileName,"wb"); fwrite($File, $PostData); fclose($File); این توضیحات برای هر خط بود. برای توضیح کلی اگه لینکی از صفحه ای که این کد رو پیدا کردین دارین بدین و یام کدهای بیسکشو اگه دارید پیوست کنید.
  9. 4 پسند
    سلامو درود و سحر بخیر اول از همه با سایت و انجمن 4pda.ru آشناتون کنم این انجمن یک انجمن معروف و بزرگ در زمینه های مختلف هست که هر چی بخوای مخصوصا رام و ابزار های دیگه داخلش پیدا میشه من تو اینترنتم گشتم بعضیا به مشکل بر خورده بودن دلیل این که نمی تونه هر کس ثبت نام کنه این کپچا هست که در زیر مشاهده میکنید ادم می بینه زبان خودشم یادش میره خلاصه اگه فایلی یا چیزی خواستید همین تاپیک بگید براتون قرار میدم دیشب برای یکی از دوستان داخل این انجمن اکانت ساختم موفق باشید Basic4X
  10. 4 پسند
    اینم یه پروژه که داخل اینترنت وجود نداشت و من نوشتم براتون پروژه های اینترنتی همشون مشکل دارن یا کامل نیستن امیدوارم بدردتون بخوره این پروژه بعد از تست گذاشته شده در صورت وجود مشکل یا هر گونه سوال همین تایپک بپرسید فایل پیوست شد. Show Video (Www.Basic4X.IR).zip
  11. 4 پسند
    قوانین قرار دادن محصولات شما در فروشگاه انجمن 1-پرداخت اشتراک فروشگاه از لینک زیر که بعد از پرداخت امکان ارسال محصول باز میشه لینک پرداخت اشتراک 2- توضیحات کامل در مورد محصول بدون هیچ حاشیه اضافی تنها محصول را معرفی کنید: 3-حداقل 3 اسکرین شات (تصویر محصول) 4-داشتن حساب زرین پال و قرار دادن شماره‌حساب زرین‌پال 5-قیمت محصول 6-داشتن آموزش حتی امکان داخل سورس (در صورت سورس کد) 7-هر چیز اضافی که شما نیاز میبینید با محصول باشه(اختیاری) بعد از انجام این مراحل تمام خواسته ها در زیر اون شماره قرار بدید و ارسال کنید تا بررسی بشه و در صورت نیاز با شما ارتباط برقرار کنیم با ارزوی موفقیت مدیریت بیسیک فور ایکس
  12. 3 پسند
    جلسه اول : شی گرایی و مفاهیم مقدمه : زبان برنامه نویسی جاوا دارای ساختار syntax و شی گرا object oriented langugae می باشد . ما در این زبان برنامه نویسی با اشیایی سروکار داریم که حاوی داده هستن. شی گرائی چیست ؟ شی گرایی ساختاری برای کدنویسی و سازماندهی کد هاتونه . شما کارت عابر بانکتون رو نگاه کنید دارای خصوصیات و ویژگی ها منحصر بفردیه که شامل شماره کارت و رمز و مشخصات و .... هستش که اینا همه در کنار هم یک شی (Object ) رو تشکیل می دهند و یکی از خصوصیات شی گرایی کپسوله بودنه که باعث میشه فقط این کارت مختص شما باشه راجب کپسوله بودن در ادامه توضیح خواهم داد) حالا دفترچه حساب بانکیتون رو هم تصور کنید این دفترچه حساب بانکی هم دارای شماره حساب و امضا و مشخصات شماست که اینم یک شی (Object ) رو تشکیل میده حالا عابر بانک و دفترچه حساب بانکیتون هردو شی هستند و میتونند با هم دیگه یک شی بزرگتری بسازند مثلا شی ایی به نام حساب بانکی شما. مفاهیم شی گرایی ؟ هر نمونه ایی از کلاس ( class ) رو میگیم شی ، به مثال زیر توجه کنید : تلفن همراه رو در نظر بگیرید . (به این تلفن همراه میگن کلاس ( class )) . با تلفن همراه میتونید تماس بگیرید( که این تماس گرفتن میشه رفتار behavior) هر تلفن همراهی باتری داره ( که این باتری میشه صفت (Attribute)) . کلاس (class ) چیه : کلاس ها شامل خصوصیات ها (variable ) و رفتارها (method ) هستند variable ها: Variable خودش به سه بخش تقسیم میشه: 1- Class Variable متغیرهایی که فقط مربوط به اون کلاس هستند. یعنی من یک متغیری بنام آنتن میسازم در کلاس تلفن. حالا از این متغیر آنتن فقط میتونم در کلاس تلفن استفاده کنم. public class Phone { private static int antenna =1; //class variable } static در تکه کد بالا یعنی اینکه شما نیاز ندارید که نمونه ایی از آنتن بگیرید . به طور مستقیم می تونید از متغیر آنتن استفاده کنید. static رو شما هر کجا دیدید بدونید که دیگه مربوط به یک Object خاص نیست و برای همه Object ها معنی میده. این ویژگی static رو هم خصوصیات variable ( class – object ) و هم رفتار یا متدها ( class – object ) ها می تونن داشته باشند. بعنوان مثال من از هرگوشی فرقی نمی کنه میتونم بپرسم ظرفیت باتریتون چند آمپر هستش ؟ این سوال رو میتونم از هر گوشی بپرسم و یک سوال خصوصی نیستش. 2- Local Variable متغیری که در داخل یکی از رفتارهای کلاس تعریف میشه. public class Phone { private void samsung(){ boolean nfc = false; //local variable } } 3- Instance Variable - Field متغیری از یک نمونه کلاس را Variable Instance میگویند.این متغیر می تونه مقادیری مختلفی از هر نمونه ایی از کلاس بگیره. شما فرض کنید موبایل سامسونگ رو از یک نمونه آن می توانیم یک پردازنده 4 گیگ بگیریم از یک نمونه دیگه پردازنده 2 گیگ بگیریم. این پردازنده از هر نمونه ایی می تونه متفاوت باشه.یا مثلا شما تلفن همراه رو درنظربگیرید یک تلفن ممکنه اسمش سامسونگ باشه یکی دیگه اپل که هر کدوم میتونن حافظه های مختلفی داشته باشند... حالا برای تعریف این مدل متغیرها مثل متغیر پردازنده یا حافظه و... میایم از Variable Instance استفاده میکنیم. خلاصه اینکه برای هر نمونه ایی از کلاس می تونه مقادیر مختلفی بگیره public class Phone { private int processor = 2; // instance variable } یک چی در مورد public و private عرض کنم. از اسمشون مشخصه private یعنی اینکه خصوصیه اقا جان . شما فقط میتونی توی همون کلاس ازش استفاده کنی. Public هم که خدا خیرش بده مثل وای فای خونه میمونه که همه میتونن ازش استفاده کنند. عید که میشه معنی Public رو قشنگ حس میکنید.جلوتر توی کدنویسی بیشتر با این حضرات سروکله میزنیم که متوجه منظورم خواهید شد. متدConstructor در کلاس مهمترین بخش آن متدConstructor آن هستش. این Constructor چیه ؟ (متد سازندس) همین تلفن همراه رو در نظر بگیرید ، به صورت دیفالت(پیشفرض) یکسری خصوصیاتی دارند که توصیف این خصوصیات دیفالت رو میگن Constructor یا سازنده های کلاس. اگه واسه کلاس این متد رو بکار نبریم خود کامپایلر این کار رو میکنه. زمانی که میخواید شی جدیدی از کلاس بسازید متد Constructor فراخوانی میشه. حالا چه شما براش چیزی ست کرده باشید چه نکرده باشید. Constructor متدی هستند که دقیقا همنام نام کلاس است و هیچ داده ایی را نمی تواند return کند. این متد می تواند بدون پارامتر یا بیش از یک پارامتر باشند مثلا شما میخواین از کلاس موبایل یک نمونه بگیری اون موقع این متدConstructor این حضرت آقا باید فراخوانی میشه. فکر کنید یک تابع دارید که این تابع قراره برای هرمدل از گوشی های سامسونگ یک ورژنی یا اسمی یا لیبلی بزنه بره. که در این صورت ما باید در متد سازنده ذکر کنیم که حتما یک اسم یا لیبل بگیر ... public class Phone { public Phone(String name){ // <--------- Constructor } } حالا چطوری یک نمونه بسازیم. Phone phone=new Phone("Samsung"); Phone اولی واسه اینه که بگی چه متغیری میخوایم Phone دومی خوب اسمشه میتونه هرچی باشه و new هم بخاطره اینه که ما یک نمونه جدید میخوایم دیگه .. Phone سومی اسم اون کلاسی که داریم ازش نمونه میگیریم که داخلش هم پارامترهایی رو میدیم که توی همون کلاس از ما خواسته بود. public Phone(String name){ // <--------- Constructor } توی مثال بالا پارامتر name وارد شده. پس زمانی که یک نمونه میسازیم پارامترهای داخلش وارد میکنیم. این شکلی. Phone phone=new Phone("Samsung"); ارث بری Inheritance خب تعریف مشخصی داره مثلا شما فرض کنید چشمای من آبیه خوب یک قانونی میگه من اینو از پدر یا مادرم به ارث بردم. یا مثلا دماغ من چاقه خوب از شانس خوبم این مورد از پدرم و پدرم از مادرش به ارث برده ،جالب اینکه عمه هم همینطوره. کلیتش اینه که کلاس ها میتونن خاصیت ارث بری هم داشته باشند و یک سری خصوصیات رو از والد خود بگیره در عین حال خصوصیات جدیدی هم داشته باشند. که این ارث بری فرزند (subclass) رو با extends ربط میدن به والد ( superclass ) public class Samsung extends Phone{ } یک کلید واژه ایی هست توی این ارث بری که خیلی دیکتاتوره . این کلید واژه رو چه موقع استفاده کنیم ؟مثلا اگه به عمد بخوایم ویژگی های والد رو بر روی فرزند پیاده کنیم . اسم این کلید واژه چیه ؟ Super خوب یک مثال بزنم : سه تا کلاس ساختم . 1- Phone بعنوان کلاس پدر 2- Sumsung بعنوان کلاس فرزند 3- Pr بعنوان کلاس اجرای پروژه حالا میخوام خصوصیت processor پدر به فرزند به اجبار اعمال بشه و از طریق کلاس Pr فراخوانی بشن و روی مانیتور به نمایش در بیان. برای کلاس Phone نوشتم : public class Phone int processor = 10; // instance variable public Phone(){ // <--------- Constructor } } برای کلاس Sumsung public class Sumsung extends Phone{ int processor = 80; public void pro(){ System.out.println("pro is "+super.processor); } } به نحوه استفاده این super توجه کنید . برای کلاس Pr public class Pr { public static void main(String[] args) { Sumsung sumsung=new Sumsung(); sumsung.pro(); } } حالا خروجی رو ببینید : با اینکه من توی فرزند int processor = 80; رو اعمال کرده بودم اما بخاطر کلمه super خصوصیت پدر یعنی int processor = 10; چاپ شد .برای تست کدها می تونید از لینک زیر استفاده کنید و کد ها رو به صورت آنلاین کامپایل کنید : https://goo.gl/m3YZSP Overriding Overriding ما میتونیم اون چیزی که فرزند از پدر به ارث برده رو بر اساس اون چیزی که دلخواه ماست تغییر بدیم. یا اینکه اگه بخواهیم یک سری خصوصیات رو فرزند از پدر به ارث نبره اون خصوصیات رو باید Overriding (رونویسی) کرد. یکسری قوانینی داره این overriding که باید بهشون توجه کنید. که حالا در ادامه به اون ها اشاره میکنم.
  13. 3 پسند
    درود کتابخانه ی EditText_RS با قابلیتهای جذاب همچون تغییر رنگ متون تغییر رنگ متنهای کوچک شده در بالای ادیت تکست چرخش ادیت تکست و... کتابخانه و سورس
  14. 3 پسند
    یک روش ساده و عالی پیدا کردم Sub EditText1_TextChanged (Old As String, New As String) If New.Length >2 Then EditText1.Text=Old End If End Sub
  15. 3 پسند
    درود به دوستان و همکاران عزیز. این کتابخانه دیالوگ متریال بسیاز زیباست امیدوارم خوشتون بیاد لینک دریافت
  16. 3 پسند
    سلام بر تمامی اعضای انجمن و کسانی که از مطالب انجمن استفاده میکنن بالاخره سورسی که قولش رو داده بودیم رو آماده کردیم و میتونید از فروشگاه انجمن ، برای تهیش اقدام کنید افرادی که تازه شروع به برنامه نویسی با زبان " basic4android " کردن ، با استفاده از این سورس به راحتی میتوانند ، نرم افزارهای مورد علاقه ی خودشونو تهیه کنن مطالب موجود در این سورس پخش آهنگ با اجرا شدن برنامه ( با استفاده از سرویس و حالت pause و play) طریقه افزودن تصویر در ابتدای متون ( جایگذاری تصاویر در دیتابیس آفلاین ) طریقه افزوودن حالت اسکرول ویو به خود لیبل بدون استفاده از اسکرول ویو کد نویسی کلیذ back ( خروج از برنامه با دوبار لمس کلید برگشت ) طریقه افزودن تصویر مابین متون ( با استفاده از دیتابیس آفلاین ) ساخت تنظیمات برای اپ ( تغییر فونت ، رنگ متن ، اندازه متن ) نمایش تصویر در ابتدای شروع برنامه ، برای مدت زمان دلخواه طریقه ساخت لیست علاقه مندی ( به کمک دیتابیس آفلاین ) طریقه ی ساخت صفحه ی درخواست رمز برای ورود به برنامه باز کردن صفحه ی اینترنتی با وارد کردن آدرس توسط کاربر طریقه ی جابه جایی ویو ها از یک مکان به مکانی دیگر باز کردن کانال و یا یک آیدی خاص مربوط به تلگرام باز کردن صفحه ی شخصی اینستاگرام ارسال sms به یک شماره خاص چک کردن اتصال به اینترنت تغییر رنگ آیتم لیست ویو تغییر رنگ قسمتی از متن چینش لیست ویو برنامه رو میتونید از آدرس زیر دانلود کنید app رمز ورود به برنامه : 1234 توجه کنید که برای درک بهتر مطالب ، هر مطلب را ، در یک اکتیویتی جداگانه ساختیم ، تا با ساده ترین راه ، به نتیجه ی دلخواهتون برسید این پست آپدیت شد و فایل اصلی (سورس برنامه) در پیوست قرار گرفت . source--Basic4x.ir--.zip
  17. 3 پسند
    درود VALUES (null,'"&str2(1)&"','"&str2(2)&"')") تو ستون مورد نظر null بده
  18. 3 پسند
    Overriding Overriding ما میتونیم اون چیزی که فرزند از پدر به ارث برده رو بر اساس اون چیزی که دلخواه ماست تغییر بدیم. یا اینکه اگه بخواهیم یک سری خصوصیات رو فرزند از پدر به ارث نبره اون خصوصیات رو باید Overriding (رونویسی) کرد. یکسری قوانینی داره این overriding که باید بهشون توجه کنید. که حالا در طول آموزش به اون ها اشاره میکنم. اول یک مثال راجب overriding بزنیم. من یک سوپرکلاس superclass میسازم(منظورم همون کلاس پدر ) به اسم Phone که داخلش یک متدی گذاشتم به اسم OverPhone که قراره یک دستوری رو چاپ کنه. public class Phone { public void OverPhone(){ System.out.println("Class phone"); } } حالا یک ساب کلاس subclass میسازم ( منظورم همون کلاس فرزند) به اسم سامسونگ که داخلش همون متد باباشو قرار رونویسی کنم . متد باباش OverPhone بود . با این تفاوت که باباش Class phone رو چاپ میکرد حالا بچش حال کرده Class Sumsung رو چاپ کنه. public class Sumsung extends Phone{ public void OverPhone(){ System.out.println("Class Sumsung"); } } حالا به همین کار کپی & پیست ما با کمی تغییر میگن Overriding. خوب البته جا داره همینجا از پشت همین تریبون بگم شروط Overriding اینه که نام متدها ، ورودی و خروجی متدها باید یکسان باشد و اینکه باید این رونویسی یا Overriding در دو کلاس متفاوت باشد. حالا یک کلاس دیگه ایی برای اجرا میسازم به اسم Pr . که داخلش از پدر و پسر نمونه میسازم و از متدشون استفاده میکنم public class Pr { public static void main(String[] args) { Sumsung sumsung=new Sumsung(); Phone phone=new Phone(); phone.OverPhone(); sumsung.OverPhone(); } } که خروجی همه اینایی که گفتیم میشه : Class Phone Class Sumsung به این نکات توجه کنید : ( قوانین Overriding ) 1. 1 - متدهای سازنده (Constructor) قابل Overriding شدن نیستن . اگه یادتون باشه متد Constructor رو گفتیم متدی هستش که همنام کلاس سازنده است و هیچ داده ایی رو برنمی گردونه یا return نمی کنه. 2. 2- Modifier ها باید یکسان باشند . Modifier چیه باز ؟ الان با مثال زیر توضیح میدم سوپر کلاس زیر رو در نظر بگیرید : public class Phone { public void OverPhone(){ System.out.println("Class phone"); } } حالا ساب کلاس زیر رو در نظر بگیرید public class Sumsung extends Phone{ void OverPhone(){ System.out.println("Class Sumsung"); } } خوب حالا در سوپر کلاس می بینید متد <- OverPhone modifier اش را public قرار دادیم اما در ساب کلاس فقط void استفاده کردیم . خوب این کار Overriding رو نقض میکنه. همونطور که گفتم باید modifier یکسان باشه . اگه از public استفاده کردم در ساب کلاس هم از public استفاده کنم . 3- تمام آرگومان های ورودی و خروجی متدها باید در کلاس والد و فرزند یکسان باشد . 2. 4- از قوانین Overriding استفاده از کلمه کلیدی super هم هستش. یعنی اینکه هر وقت خواستید از فرزند دست به ارثیه پدر ببرید لازمه از این کلمه کلیدی استفاده کنید. جهت مطالعه بیشتر : https://www.tutorialspoint.com/java/java_overriding.htm http://www.javatpoint.com/method-overriding-in-java مطالبی رو که تا اینجا گفتیم رو می تونید از فایل پیوستی دریافت کنید. andriod-1.pdf
  19. 3 پسند
    خسته نباشین دوست عزیز توضیحاتتون خیلی خوب بود مشتاقانه منتظر بقیه پستاتون هستم
  20. 3 پسند
    آموزش و سورس قبلی رو حذف کردم و از کتابخانه دیگه استفاده کردم و سورس و آموزش و کتابخانه جدید گذاشتم لینک کتابخانه CheckSignature لینک سورس لینک آموزش تصویری کیفیت 58 مگ لینک آموزش تصویری کیفیت 6 مگ
  21. 3 پسند
    این ابزار به طور خودکار یک کلاس R B4A نوع (جاوا) که برای ساخت کتابخانه ها استفاده میشه . این یک نیاز برای تولید کتابخانه نیست برنامه ی که یک روشی برای تولید کتابخانه می باشد RGenerator V 2.0.zip
  22. 2 پسند
  23. 2 پسند
    IS-A در جاوا Is-a رابطه بین جنس پارامترهای یک کلاس یا اینترفیس با جنس دیگر پارامتر ها که از کلوز های extend و implement گرفته میشوند.پس از این به بعد اگه گفتیم is-a منظورمون رابطه بین جنس پارامترهای یک کلاس یا اینترفیس با جنس دیگر پارامتر هاست. مثال معروف : ArrayList<E> implements List<E>, and List<E> extends Collection<E>. So ArrayList<String> is a subtype of List<String> List<E> پیاده سازی شده درList <E>Arrayو باز List<E> اومده از Collection<E> اکستند شده.بنابراین Arrylist<string> هستش یک سابتایپ از ( فرزند جنس پارامتره) List<String> . اگه بخوام یک نمونه مثال عامیانه بزنم. اینه که فرض کنید شما یک قلمه گل محمدی توی حیاطتتون میکارید و آب و کودش میدید و بلاخره گل میده . حالا فرض کنید که زنبور میاد شهد گل محمدی رو میگیره میبره میریزه تو کندو در نهایت عسلی که شما از این زنبور میگیرید عسل گل محمدی هستش.اگه شما گل بابونه بکاری پس جنس عسل شما هم میشه بابونه مسلما. پس جنس عسل ما ربط داره که زنبور از چه گلی بگیره و اینکه چه گلی ما بکاریم. Polymorphism – پلی مورفیسم – چندریختی همینطور که از اسمش پیداست چند تا ریخت داره . تا بحال شده مامانت عصبانی باشه بهت بگه نمیخوام ریختتو ببینم . بعد بگی کدوم ریختمو ؟ بعد بگه ریخت خودتو باباتو عمتو K . این یعنی اینکه تو چندتا ریخت داری که از بابا به ارث بردی . چیزی که مسلمه بابات از تو چیزی به ارث نبرده. پلی مورفیسم یعنی توانایی یک Object که می تونه اشکال و فرم های مختلفی بخودش بگیره. رایج ترین حالتی که از پلی مورفیسم در برنامه های شی گرایی استفاده میکنند زمانی اتفاق میفته که یک شئ از کلاس پدر ایجاد کنیم ولی آن را با کلاس های فرزندان مقداردهی نماییم. یادتونه وقتی میخواستیم یک نمونه بسازیم میومدیم میگفتیم : Phone obj=new phone(); که Phone اولی واسه اینه که بگی از چه متغیری میخوایم obj خوب اسمشه میتونه هرچی باشه و new هم بخاطره اینه که ما یک نمونه جدید میخوایم دیگه .. Phone دومی اسم اون کلاسی که داریم ازش نمونه میگیریم. حالا اگه بجای این Phone بیایم (یک کلاس فرزند تعریف کنیم و از پدر ارث بری کنیم و) اسم کلاس فرزند رو بنویسیم ما در واقع Polymorphism رو بکار بردیم . به این صورت : Phone obj=new Samsung(); نتیجه اینکه Reference variable ( متغیر مرجع) ما Phone هستش که شی جدیدی که ساخته شده توسط کلاس Samsung مقدار دهی میشه .اینم بدونید بد نیست هر شئ جاوا که از کلاسی ساخته شده باشد به گونه ای که آن کلاس حد اقل دو کلاس فرزند داشته باشد که با کلاس پدر رابطه IS-A داشته باشد قابلیت چندریختی را می تواند داشته باشد . یک مثال عامیانه بزنم : فرض کنید پدر من یک چغندر فروشی داره . و یک شعبه دیگه ایی در نقطه ایی دیگه از شهر زده با این تفاوت که قند دار و اون شعبه رو سپرده به من که بچرخونمش و من شعبه دیگری در منطقه دیگه ایی زدم اما توی این شعبه شکر دارم که سپردم دست داداشم علی و داداشم شعبه دیگری زده که شیرینی فروشیه که باز اون سپرده دست داداش حسن و ... آموزش تصویری این مثال رو توی آپارات آپلود کردم میتونید ببینید . http://www.aparat.com/v/JcAl4 به مثال زیر هم توجه کنید . class P{ public void m1() {} } class C extends P{ public void m2() {} } class Test{ public static void main (String [] args) { //case 1 P p = new P(); p.m1(); // کامپایل میشه p.m2(); // کامپایلر نمی تونه این آبجکت رو پیدا کنه //case 2 C c = new C(); c.m1(); // کامپایل میشه c.m2(); // کامپایل میشه //case 3 P p = new C(); p.m1(); // کامپایل میشه p.m2(); // کامپایلر نمی تونه این آبجکت رو پیدا کنه //case 4 C c = new P(); // کامپایلر میگه چنین تایپی ( جنسی ) ناسازگاره } }
  24. 2 پسند
    درود وقت بخیر. یه نمونه کد php که با اون میتونید به دوستان خود ایمیل بفرستین نام گیرنده موضوع متن ایمیل. این سورس صرفا برای آموزش میباشد و هرگونه سواستفاده بر عهده فرد میباشد. منبع Basic4x.ir <?php error_reporting(E_ALL); $message = ''; if (isset($_POST['email']) && !empty($_POST['email'])){ if (mail($_POST['email'], $_POST['subject'], $_POST['body'], "from: hocein.ab@gmail.com")){ $message = "Email has been sent to <b>".$_POST['email']."</b>.<br>"; }else{ $message = "Failed sending message to <b>".$_POST['email']."</b>.<br>"; } }else{ if (isset($_POST['submit'])){ $message = "No email address specified!<br>"; } } /*if (!empty($message)){ $message .= "<br><br>n"; }*/ ?> <html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8"> <title> Mail test </title> </head> <body> <?php echo $message; ?> <form method="post" action=""> <table> <tr> <td> e-mail </td> <td> <input name="email" value="<?php if (isset($_POST['email']) && !empty($_POST['email'])) echo $_POST['email']; ?>"> </td> </tr> <tr> <td> subject </td> <td> <input name="subject"> </td> </tr> <tr> <td> message </td> <td> <textarea name="body"></textarea> </td> </tr> <tr> <td> &nbsp; </td> <td> <input type="submit" value="send" name="submit"> </td> </tr> </table> </form> </body> </html> سوالی داشتید بپرسید. موفق باشید.
  25. 2 پسند
    درود کتابخانه این برنامه طوری دیگه ای نوشته شده
  26. 2 پسند
    متد و کلاس Abstract Abstract یعنی خلاصه یا چکیده. فارغ از جزئیات. اقا من به شما میگم برام یک برنامه اندروید بنویس که یک متنی رو چاپ کنه . اصلا برام مهم نیست که شما چطور میخوای اینکارو رو با چندتا متد و تابع انجام بدی. من میخوام در نهایت اون متن رو ببینم. وقتی مامانت میگه ظرفا رو بشور براش مهم نیست که چطور میخوای بشوری بریزی توی ماشین ظرف شویی ، با فرچه بشوری یا با اسکاچ .... بلاخره باید انجامش بدی چون انجامش ندی خودت و ظرفا رو باهم میشوره . توی Abstract هم نیازی به جزئیات نداره . فقط میشینه یک گوشه میگه اینکارو بکن و اون کارو بکن . Abstract کلاس رو با کلمه کلیدی Abstract میشه شناخت . یک کلاس abstract میتونه متد abstract رو داشته باشه میتونه نداشته باشه و داخلش از متد concrete (غیر abstract) استفاده شده باشه . اما به این نکته توجه کنید که شما از متد abstract تنها در کلاس Abstract میتونید استفاده کنید و غیر از این معنایی نداره . کلاس abstract غیرقابل استفاده است تا زمانی که آن ها را در کلاس های دیگری extend کرده باشیم بریم یک مثال بزنیم : // Declaration using abstract keyword abstract class AbstractDemo{ // Concrete method: body and braces public void myMethod(){ //Statements here } // Abstract method: without body and braces abstract public void anotherMethod(); } توی مثال بالا متد abstract رو ببینید که بدون بدنه و براکت هستش و متد Concrete دارای بدنه و براکته. چرا ما به کلاس Abstract نیاز داریم ؟ تابحال شده یک ایده برنامه نویسی به ذهنتون برسه و بدونید باید چیکار کنید و روال رو میدونید اما نمی دونید چطور اینکار رو بکنید ... اینجاس که میایم از کلاس Abstract استفاده میکنیم.یک مثال دیگه باهم ببینیم : abstract public class AbstractDemo{ public void myMethod(){ System.out.println("Hello"); } abstract public void anotherMethod(); } public class ConcreteDemo{ public void anotherMethod() { System.out.print("Abstract method"); } public static void main(String args[]) { //Can't create object of abstract class - error! AbstractDemo obj = new AbstractDemo(); obj.display(); } } بنظرتون خروجی چی میتونه باشه ؟!! یک مرور کنیم کد های بالا رو : اول اومدیم یک کلاس AbstractDemo ساختیم که داخلش از دو متد abstract و concrete استفاده کردیم . و در ادامه یک کلاس ConcreteDemo ساختیم و داخلش فقط متد Concrete ساختیم . و در کلاس اصلی main اومدیم یک نمونه جدید از کلاس AbstractDemo ساختیم . سوال پیش میاد؟؟ خوب الان از چه متدی نمونه ساخته میشه ؟!!! اینجاست که برنامه به ما اخطار میده و میگه : آهای خوشگله ، تو نمی تونی از چیزی که کلیات رو تعریف کرده نمونه بسازی . منظورش اینه که از کلاس های abstract فقط میتونی extend کنی نه اینکه نمونه بسازی. حالا اگه نمونه لازم داشتیم چه کنیم ؟ خیلی سادس از قانون ارث بری استفاده میکنیم . میایم یک بچه میسازیم ( subclass ) و extend اش میکنیم از باباش . به مثال زیر توجه کنید : abstract class Demo1{ public void disp1(){ System.out.println("Concrete method of abstract class"); } abstract public void disp2(); } class Demo2 extends Demo1{ /* I have given the body to abstract method of Demo1 class It is must if you don't declare abstract method of super class compiler would throw an error*/ public void disp2() { System.out.println("I'm overriding abstract method"); } public static void main(String args[]){ Demo2 obj = new Demo2(); obj.disp2(); } } توی مثال بالا اول یک کلاس abstract ساختیم با اسم Demo1 که داخلش دوتا متد وجود داره که اولین متد Concrete ( همه چیزش واضحه ) و دومین متد abstract . در ادامه اومدیم یک subclass ساختیم یعنی Demo2 و ارث بری کردیم از superclass یعنی Demo1 و حالا در اینجا اومدیم متد abstract (یا همون متد disp2 ) رو بکار کشیدیم یا بازنویسی یا Overriding کردیم که برامون یک متنی رو چاپ کنه. حالا در کلاس اصلی main ، یک نمونه از Demo2 ساختیم . چون در Demo2 همه چیز مشخصه پس خطایی از ما نخواهد گرفت و درنهایت هم گفتیم که نمونه ایی رو که ساختیم نمایش بده. مثال های بیشتر رو میتونید در لینک زیر مشاهده کنید : http://beginnersbook.com/2014/01/abstract-method-with-examples-in-java دوتا قانون رو الان بگم نگید نگفتی : 1- هر وقت شما داخل یک کلاسی متد Abstract و concrete داشتی از کلاس abstract استفاده میکنید 2- هر وقت شما کلاس abstract داشتی که فقط متد abstract داشت اونوقت باید از کلاس interface استفاده کنی کلاس Interface این کلاس فقط دارای abstract متد هستش. دیگه این کلاس رو نمیشه extend کردش و در اینجاس که با بزرگواری همچون implement آشنا میشیم . implement یعنی اینکه پیاده سازی کن. پس اگه بخواییم از کلاس Interface یک نمونه بسازیم باید یک کلاس دیگه ایی ایجاد کنیم و حرکت implements رو روش بزنیم.فقط در یک حالت میشه کلاس Interface رو extend کرد اونم در حالیه که کلاسی که قرار اکستند کنه خودش هم Interface باشه. قبلا راجب متد سازنده یعنی Constructor صحبت کردیم . توی مصاحبه های استخدامی بعضا سوال میشه که آیا کلاس Interface میتونه دارای متد Constructor باشه . جواب نه هستش. بخاطر اینکه کلاس Interface دارای متدهای abstract هستش و باید implement بشه و اینکه تمام متدهای interface بدنه ( body ) ندارند.بنابراین بدون نیاز به فراخوانی متد در رابط خودش وجود دارد. برای فراخوانی هر متد ما احتیاج داریم به یک شی (Object) که متد Interface نیازی به داشتن شی ندارد . در حالی که متد Constructor فراخوانی میشه در طول ساخت یک شی . یک مثال رو ببینیم : public interface SumInterface{ public int mymethod(int num1, int num2); } public class SumClass implements SumInterface{ public int mymethod(int num1, int num2){ int op= num1+num2; return op; } public static void main(Sring args[]) { SumClass obj= new SumClass(); System.out.println(obj.mymethod(2, 3)); } برای مطالعه بیشتر هم میتونید به لینک زیر مراجعه کنید : https://www.tutorialspoint.com/java/java_interfaces.htm
  27. 2 پسند
    کپسوله سازی ( Encapsulation ) یک کپسول آموکسی سیلین رو در نظربگیرید ، دارای یک روکشی هست که باعث میشه اون پودر های داخلش از محیط بیرون ایزوله باشند و از طرفی هم خدا بیامرز باعث میشه تا تلخی اون پودر ها رو نفهمیم.اصلا فلسفه کپسول اینه که یک سری دیتا ها رو از دید بقیه مخفی کنه به همین دلیل data hiding هم بهش میگن . از اونجایی که این کپسول میاد یک فضای خصوصی برای خودش تعریف میکنه توی برنامه نویسی ما هم متغیر های کلاس یا همون variable هامون رو خصوصی Private تعریف میکنیم.این کپسول آموکسی سیلین رو دیدید از دوتا روکش استفاده کرده که داخل هم میره و این پودر ها داخلشون قرار میگیره . حالا برای اینکه به اون پودرها دسترسی داشته باشیم فقط لازمه که این دوتا پوشش رو از دوطرف بکشیم و بهشون دسترسی داشته باشیم. ما توی برنامه نویسی برای اینکه دسترسی داشته باشیم به variable های کپسولمون باید از getter و setter استفاده می کنیم . خوب این getter و setter بدرد این میخورن که ما بعضی از کلاس هامون رو فقط خواندنی و یا فقط نوشتنی بکنیم. که این بعدا در اندروید نویسی خیلی بدردمون میخوره . خوب بریم یک مثال بزنیم: توی این مثال میخوام در تابع اصلی که اسمش HelloWorld هستش بیام نمونه بسازم از کلاس هایی که کپسوله سازی شدن و باset و get هم برای دسترسی به این کلاس ها کار کنم. ابتدا کلاسی با نام AndroidTutorial درست میکنم و متغیر android رو از جنسString با مدیفایر private درست میکنم. و در نهایت setter & getter رو براش تعریف میکنم. public class AndroidTutorial{ private String android; public void setAndroid(String android){ this.android=android; } public String getAndroid(){ return android; } } خوب کلاس دیگه ایی هم با نام BasicForX با روال قبل میسازم. public class BasicForX{ private String basic; public String getBasic(){ return basic; } public void setBasic(String basic){ this.basic=basic; } } حالا کلاس جدید به نام HelloWorld درست می کنم که main اصلی برنامه هستش . در این کلاس دو نمونه از دو کلاس بالا میسازیم و توسط دستور set دیتایی روی آن ها ذخیره میکنیم و توسط get این دیتا ها را فراخوانی میکنیم. public class HelloWorld{ public static void main(String []args){ BasicForX basic=new BasicForX(); AndroidTutorial android=new AndroidTutorial(); basic.setBasic("basic4x.ir"); android.setAndroid ("androidtutorial.ir"); System.out.println("visit "+basic.getBasic()+ " " + android.getAndroid()); } } این کپسوله سازی یا Encapsulation میتونه خیلی بهمون کمک کنه همونطور که قبلا اشاره شد می تونیم بگیم که کلاس ما Read Only باشه یا اینکه Write Only . میتونیم بگیم چه دیتایی روی متغیرش ذخیره بشه . توی مثال بالا ما در دو کلاس اول گفتیم متغیری از جنس String باشه و این می تونست از هر جنس دیگه ایی مثل int یا ... باشه. مثالی که در این بخش گفته شد می تونید از لینک زیر اجرا کنید و خودتون تغییراتی رو اعمال کنید : https://goo.gl/jBW4d9 واسه مطالعه بیشتر هم میتونید سری به سایت های زیر بزنید: http://beginnersbook.com/2013/05/encapsulation-in-java/ https://www.tutorialspoint.com/java/java_encapsulation.htm
  28. 2 پسند
    درود شما فرمودین که دو تا اکتیویتی دارین که تو یکیش فصل ها هستش و در دیگری متنهاتون رو میگیرید ، فصل هاتون رو در لیست ویو نمایش میدین ؟ اگر در لیست ویو هستش تقریبا میشه این کد : Sub ListView1_ItemClick (Position As Int, Value As Object) st = Value StartActivity(activity2) End Sub شما فقط کافیه به کد بالا ، یدونه اکتیویتی فینیش اضافه کنید میشه : Sub ListView1_ItemClick (Position As Int, Value As Object) st = Value StartActivity(activity2) Activity.Finish End Sub و در اکتیویتی دومتون که متن رو میگیرید ، برای بازگشت هم که بوسیله ی کلید لمسی back هستش ، این کد رو وارد کنید : Sub Activity_KeyPress (KeyCode As Int) As Boolean If KeyCode = 4 Then StartActivity(activity1) End If Return False End Sub و برای باتن هم که مشخصه StartActivity(activity1) اگر از روش دیگری استفاده کردید هم ، کافیه فقط یه activity.finish رو بدین و بقیه ی کارها هم همونه موفق باشید
  29. 2 پسند
    درود کلا علاقه داشتم که قبلا تعمیرات تلفن همراه انجام میدادم با خیلی چیزا اشنا شدم و از شهریور استارت زدم بله خیلی خوشحالم شما هم میتونید پیشرفت کنید هیچ چیز غیر ممکنی وجود نداره کشف حقایق دنیا محقق بله
  30. 2 پسند
    درود حمیدرضا صالحی متولد 10/11/1365 زاده مشهد if life = "Good" then me = I am successful else me = I need to be successful endif از سال 85 با طراحی وب جریانش این بود که سرور گیم زده بودم و نیاز داشتم سایت داشته باشم و رفتم دنبالش تا بهترین سایت رو زدم اونی که باب دل میخونه , همه سبک هارو گوش دادم نه فعلا کسی نیست نتورک مارکتینگ چون کسی درخواست نداده حتی تو درخواست کتابخانه ها اونایی که هم فکرم هستند نه ولی ب زودی بله
  31. 2 پسند
    درود تصویری که گذاشتین ، یه اسلاید منو ساده هستش که زیاد هم کار خاصی نداره ، یه سورس واستون پیوست میکنم که میتونید با یکمی تغییر کوچولو ، عین تصویر خودتون رو بسازین سورس lib موفق باشید
  32. 2 پسند
    درود و خسته نباشید دوست عزیز ، لطفا قبل از ارایه سورسهاتون ، ابتدا خود انجمن رو هم یه دیدی بزنید و سپس سورس رو آپ کنید ،تمامی سورسها هم باید دارای رمز basic4x.ir باشد موفق باشید
  33. 2 پسند
    درود یه سورس ساده ولی کاربردی. با این سورس وقتی متن انگلیسی رو وارد ادیت تکست کنید بصورت خودکار از چپ شروع به نوشتن میکنه و اگه متن فارسی بنویسید از سمت راست شروع به نوشتن میکنه. edittext.rar
  34. 2 پسند
    درود دوست عزیزم. شما اول تصمیم خودتو بگیر چی میخوای. کامل توضیح بده نیازتو. علم غیب نداریم ما ههههه شما یه سورس میخوای آماده که هم از طرف بیسیک باشه هم از طرف php بعد طرف بیاد ثبت نام کنه امتیازاش رو بتونه ببینه. تا اینجاش کاری نداره ولی همین ک میگی یکسری کار کنه امتیازش زیاد شه این مهمه که چیکار بکنه ک امتیازش زیاد شه؟ مهمه ک چیکار میخوای انجام بدی ک امتیاز زیاد شه. مثلا فرض کن لایک بگیره زیاد شه با اونی ک شما گفتی کاربر بتونه تغییر بده زمین تا اسمون کدهاش حتی الگوریتمش فرق میکنه
  35. 2 پسند
    تو انجمن کامنت نداریم ما. اگر منظورتون پاسخ به تاپیکه باید عرض کنم داره. راجع به سوالتون هم میتونین کد بنویسی مثلا <?php $con = mysql_connect("localhost","root","") or die(mysql_error()); mysql_select_db("test") or die(mysql_error()); $update = mysql_query("UPDATE users SET address='$new_add'") or die(mysql_error()); mysql_close($con); ?>
  36. 2 پسند
    درود گفتم که تنظیمات اول رو باید اعمال کنید بعد کد اونجه که نال میده خوش اتومات عدد بعدی رو میزاره
  37. 2 پسند
    درود شما اول باید این تنظیمات رو انجام بدی بعد با کد زیر sql.ExecNonQuery("INSERT INTO tbl_name (id,name,lname) VALUES (null,'"&str2(1)&"','"&str2(2)&"')") که &str2(1)&"','"&str2(2)& ورودی های edittext هستند که در یک ساب کلیک میتونید دیتابیستون رو اپدیت کنید
  38. 2 پسند
    @aliali1000 از ربات تلگرامی @utubebot هم می تونید استفاده کنید.
  39. 2 پسند
    درود با استفاده از سورس زیر که از کتابخانه ی MSShowTips استفاده شده ، میتوانید در نرم افزارهاتون یک صفحه ی راهنمایی بسازید تا کاربرانتون بهتر بتونن از قسمتها ی مختلف نرم افزارهاتون استفاده کنن سورس
  40. 2 پسند
    سورس رفتن به گروه در تلگرام با یک کلیک رفتن به گروه در تلگرام.rar
  41. 2 پسند
    گرد کردن گوشه های لیبل بدون دیزاینر گرد کردن گوشه های لیبل.rar
  42. 2 پسند
    حتما براتون پیش اومده نیاز داشته باشید با کشیدن یک عکس به سمت راست،عکس بعدی رو نشون بده و برعکس.یه چیزی تو مایه های صفحه اول بازار. برای این کار کافیه از سورس زیر استفاده نمایید. slidimage.rar
  43. 2 پسند
    سلام دوستان این سورس خعلی مفید هست یک سورس کتاب هست که سما می تونید یاد بگیرید چطوری کتاب های مخطلف بسازید project_ios_Template (Www.Basic4X.IR).zip
  44. 2 پسند
    درود بعضی از سایتها هستن که امکان مستقیم کننده ی لینک رو دارن ، مثل سایتهای زیر http://www.dasan.ir/ http://www.mul.ir/help و یا اینکه نرم افزار برای ویندوز نیز دارن http://www.downloadha.com/tag/دانلود-با-لينك-مستقيم-ويديو-هاي-youtube/ البته اگر سرچ کنید واس آندروید هم هستن خودتونم یکمی در گوگل سرچ کنید ، به نتیجه های مطلوبی هم میرسید ، بعضی از سایتها هم امکاناتی رو ارایه میدن ولی پولی هستن
  45. 2 پسند
    درود کلا شبیه ساز ها از اندروید 5 به بالا روی سیستم های قدیمی مشکل به وجود میاره و باز نمیشه برای این کار باید به بایاس مادربورد خودتون برید و تنظیماتی رو انجام بدین
  46. 2 پسند
    درود گروه بیسیک که خودمون داریم استودیو هم نمیدونم چه کسانی فعالیت دارن
  47. 2 پسند
    کد رو اینگونه توی اکتیویتی بنویسین Dim vv As VideoView vv.Initialize("vv") Activity.AddView(vv, 10dip, 10dip, 250dip, 250dip) If File.Exists(File.DirRootExternal, "IMAG0018.mp4")=False Then File.Copy(File.DirAssets,"IMAG0018.mp4", File.DirRootExternal, "IMAG0018.mp4") End If vv.LoadVideo(File.DirRootExternal, "IMAG0018.mp4") vv.Play
  48. 2 پسند
    درود بر شما بابت این سورس خیلی عالی....... دوستانی که موفق به اجرای آموزش نشدن قطعا یه جای کارشون رو اشتباه پیش رفتن..... چرا که خود من هم یه تازه کار هستم ( حدود 3 الا 4 ماه هست با برنامه نویسی آشنا شدم) من خودم روی هاست cpanel این کارو انجام دادم .... حتما یادتون باشه فایلهای php ضمیمه شده توسط اساتید محترم انجمن رو باید نسبت به نام بانک اطلاعاتی ، نام یوزر ساخته شده و پسورد یوزر ویرایش کنید.. لینک های قرار گرفته شده شده در فایل رو نسبت به آدرس سرور خودتون تغییر بدید. به همین سادگی میشه این کار رو انجام داد. فقط سوال و درخواستی که در مورد این پروژه از اساتید محترم و زحمتکش انجمن داشتم اینه که برای بخش تغییر رمز عبور ای کاش اجازه انتخاب پسورد دلخواه بود. داخل خود برنامه بیسیک بعد از کلیک روی ریست پسورد مارو به یک اکتیوتی هدایت میکرد و اونجا چندتا فیلد داشت که اولیش همون ایمیل باشه برای چک کردن کاربر ودفیلدای دیگش کد یکبار مصرفی که برای کاربر ایمیل میشد و در اون وارد میکرد و در فیلد های پایینتر وارد کردن رمز جدید و تکرار رمز جدید و در نهایت تایید.... سرور این اطلاعات رو بررسی و یک مسیج با نوشته پسورد شما با موفقیت تغییر کرد نشون میداد. با تشکر دوباره از دوستان یه نکنته هم هست یادم رفت خدمت شما عرض کنم .... طبق برنامه نویسی انجام شده .... تا زمانی که بر روی لینک فعال سازی کلیک نشه ..... کاربر نمیتونه لاگین کنه.......اما متاسفانه بعد از چند بار تست و بررسی متوجه شدم که کاربر بدون تایید ایمیل هم میتونه وارد سیستم بشه......به نظر شما ممکنه مشکل از کجا باشه
  49. 2 پسند
    تب لیوت دیگه نیازی به پوشه extars نداره ؟ اگه نداری ممنون می شیم بزارید
  50. 2 پسند
    کتابخانه ای برای ساخت تب که چند وقت پیش نسخه سه این کتابخانه ارائه شد: شات : کتابخانه پیوست شد AHViewPager3_00.zip
این صفحه از پرچمداران بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+04:30 می باشد