Welcome to بیسیک فور ایکس

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

پرچمداران

  1. H@mid.RS

    H@mid.RS

    مدیر کل و مدیر فنی


    • امتیاز: پسندیدن

      54

    • تعداد ارسال ها

      1,043


  2. رضا صبوری

    رضا صبوری

    معاون انجمن


    • امتیاز: پسندیدن

      36

    • تعداد ارسال ها

      73


  3. hocein

    hocein

    کاربر فعال


    • امتیاز: پسندیدن

      16

    • تعداد ارسال ها

      93


  4. at13

    at13

    مدیر کل و مدیر فنی


    • امتیاز: پسندیدن

      10

    • تعداد ارسال ها

      8



مطالب محبوب

در حال نمایش بیشترین مطالب پسند شده از زمان ۱۷/۰۳/۰۳ در همه بخش ها

  1. 17 پسند
    همون طور که می دونید سمت سرور کد های ارسالی به سرور انلان می باشد ما می تونیم برنامه های فوق العاده پیشرفته با سمت سرور بسازیم ازجمله برنامه ها با دیتای انلاین و بازی های دارای مرحله ای که با وارد کردن اطلاعات به داخل برنامه بارگذاری می شوند ی سورس همراه با کد های PHP رو براتون قرار دادم تا با کار باهاشون بتونید بیشتر اشنا بشید البته دوست خوبم حسین با کد های PHP آشنایت بیشتری داره و حتما این بحث رو ادامه میدیم قابلیت های پروژه پیش رو : 1-ثبت نام کاربر 2-ورود 3-مدیریت یا بارگذاری افرادی که ثبت نام کرده اند 4-تغییر پسورد و ریست 5-فراموشی پسورد و چیز های دیگر... هر گونه سوالی در مورد سورس یا کد های PHP داشتید مطرح کنید با ارزوی پیشرفت روز افزون php.zip Samte Server V 3.3 (Www.Basic4x.IR).zip
  2. 12 پسند
    درود خوب با برای این که یک برنامه با طراحی متریال داشته باشیم نیاز داریم یک منو متریال هم داشته باشیم که به برنامه زیبایی چند برابر بده سورس کدی که براتون آماده کردم باهاش می تونید منو متریال ایجاد کنید توسط کتابخانه MSMaterialDrawer شات از منو : پوشه appcompat.zip رو داخل درایو بریزید و مثل من لینک پوشه ها رو به اکتیویتی main اضافه کنید محتویات MSMaterialDrawer lib.zip داخلش کتابخانه هست به محل کتابخانه های بیسیک فور اندروید بریزید و پوشه MaterialDrawer.zip پوشه سورس هست که می تونید با شخصی ساز کردنش ی منو زیبا برای خودتون طراحی کنید هر گونه سوال در این مورد بود بپرسید تا راهنمایینون کنیم موفق باشید. appcompat.zip MaterialDrawer.zip MSMaterialDrawer lib.zip
  3. 10 پسند
    سلام خدمت کاربران عزیز و دوستداران بیسیک فور ایکس بعضی از ما واقعا سخته برامون که بیایم تنظیمات متریال رو ست کنیم و بیایم تب متریال داخل برنامه بذاریم این کتابخانه دیگه هیچ نیازی به پیشنیازهای طراحی متریال نداره و ی کتابخانه مستقل هست که می تونید تب هاست زیبا تولید کنید ی خوبی دیگه داره می تونی مستقیم با کد زیر لی اوت را داخل ی تب وارد کنید خیلی هم کار باهاش راحته TabStrip1.LoadLayout("Page1", "layout1") شات: سورس کد همراه با کتابخانه پیوست شد. TabStrip.zip lib_TabStripViewPager.zip
  4. 5 پسند
    ساده ولی کاربردی شاید پیش اومده براتون که بخواهید یه سری کار داخل برنامه انجام بدین و دفعات بعدی که وارد برنامه میشید به همون شکل قبلی باشه.مثل ذخیره تنظیمات و یا ... ما اینجا ذخیره تیک چک باکس رو براتون داخل مثال آوردیم و شما دستتون بازه برای هر کاری...با ما همراه باشید. checkbox.rar
  5. 5 پسند
    با سلام با این کد میشه فهمید که تو فضا نور کم یا زیاد یا متوسط هست خودتون می تونید تنظیم کنید #Region Project Attributes #ApplicationLabel: تشخیص نور #VersionCode: 1 #VersionName: 'SupportedOrientations possible values: unspecified, landscape or portrait. #SupportedOrientations: unspecified #CanInstallToExternalStorage: False #End Region #Region Activity Attributes #FullScreen: False #IncludeTitle: True #End Region Sub Process_Globals 'These global variables will be declared once when the application starts. 'These variables can be accessed from all modules. End Sub Sub Globals 'These global variables will be redeclared each time the activity is created. 'These variables can only be accessed from this module. Dim acc As PhoneSensors End Sub Sub Activity_Create(FirstTime As Boolean) 'Do not forget to load the layout file created with the visual designer. For example: Activity.LoadLayout("lmain") acc.Initialize(acc.TYPE_LIGHT) End Sub Sub acc_SensorChanged (Values() As Float) Select Case Values(0) Case 50 ToastMessageShow("نور کم است",False) Case 500 ToastMessageShow("کم",False) Case 800 ToastMessageShow("متوسط",False) Case 1000 ToastMessageShow("زیاد",False) End Select End Sub Sub Activity_Resume acc.StartListening("acc") End Sub Sub Activity_Pause (UserClosed As Boolean) End Sub
  6. 5 پسند
    این پروژه واقعا خعلی کاربرد داره متریال داخل بروز رسانی هست و واقعا زیباست پروژه پیوست شد. SwipeToRefresh.zip
  7. 5 پسند
    سورس ارسال و دریافت انواع فایل با وای فای گوشی های اندروید فقط برای پیدا کردن ای پی باید خودتون حرکت بزنید و پیدا کنید شات از برنامه : سورس پیوست شد برای درخواست کتابخونه به بخش کتابخونه ها مراجعه کنید Wifi Transfer (Www.Basic4X.IR).zip
  8. 4 پسند

    نگارش 1.0.0

    0 دریافت

    درود و سپاس با شاهکاری دیگر از آقای امیر حسین اقاجری در خدمت هستیم این سورس دقیقا شبیه تنظیمات تلگرام میباشد که کاملا اختصاصی به دست آقای امیر حسین اقاجری کد نویسی شده است.

    50٬000 ریال

  9. 4 پسند
    سلامو درود و سحر بخیر اول از همه با سایت و انجمن 4pda.ru آشناتون کنم این انجمن یک انجمن معروف و بزرگ در زمینه های مختلف هست که هر چی بخوای مخصوصا رام و ابزار های دیگه داخلش پیدا میشه من تو اینترنتم گشتم بعضیا به مشکل بر خورده بودن دلیل این که نمی تونه هر کس ثبت نام کنه این کپچا هست که در زیر مشاهده میکنید ادم می بینه زبان خودشم یادش میره خلاصه اگه فایلی یا چیزی خواستید همین تاپیک بگید براتون قرار میدم دیشب برای یکی از دوستان داخل این انجمن اکانت ساختم موفق باشید Basic4X
  10. 4 پسند
    اینم یه پروژه که داخل اینترنت وجود نداشت و من نوشتم براتون پروژه های اینترنتی همشون مشکل دارن یا کامل نیستن امیدوارم بدردتون بخوره این پروژه بعد از تست گذاشته شده در صورت وجود مشکل یا هر گونه سوال همین تایپک بپرسید فایل پیوست شد. Show Video (Www.Basic4X.IR).zip
  11. 4 پسند
    قوانین قرار دادن محصولات شما در فروشگاه انجمن 1-پرداخت اشتراک فروشگاه از لینک زیر که بعد از پرداخت امکان ارسال محصول باز میشه لینک پرداخت اشتراک 2- توضیحات کامل در مورد محصول بدون هیچ حاشیه اضافی تنها محصول را معرفی کنید: 3-حداقل 3 اسکرین شات (تصویر محصول) 4-داشتن حساب زرین پال و قرار دادن شماره‌حساب زرین‌پال 5-قیمت محصول 6-داشتن آموزش حتی امکان داخل سورس (در صورت سورس کد) 7-هر چیز اضافی که شما نیاز میبینید با محصول باشه(اختیاری) بعد از انجام این مراحل تمام خواسته ها در زیر اون شماره قرار بدید و ارسال کنید تا بررسی بشه و در صورت نیاز با شما ارتباط برقرار کنیم با ارزوی موفقیت مدیریت بیسیک فور ایکس
  12. 3 پسند
    درود کتابخانه ی EditText_RS با قابلیتهای جذاب همچون تغییر رنگ متون تغییر رنگ متنهای کوچک شده در بالای ادیت تکست چرخش ادیت تکست و... کتابخانه و سورس
  13. 3 پسند
    پروژه فول متریال مشاهده فایل کامل ترین پروژه متریال با تمام کتابخانه ها و ریسورس ها را مشاهده کنید.. برای دوستانی که میخواهند با متریال و کتابخانه های ان اشنا شوند بسیار عالی و کاربردی هست از پرکاربرد ترین کتابخانه های متریال و بهترین کد ها در این پروژه استفاده شده نمونه تصاویر از این پروژه ارسال کننده Assassin ارسال ۱۷/۰۳/۰۱ دسته محصولات کاربران انجمن  
  14. 3 پسند
    یک روش ساده و عالی پیدا کردم Sub EditText1_TextChanged (Old As String, New As String) If New.Length >2 Then EditText1.Text=Old End If End Sub
  15. 3 پسند
    درود به دوستان و همکاران عزیز. این کتابخانه دیالوگ متریال بسیاز زیباست امیدوارم خوشتون بیاد لینک دریافت
  16. 3 پسند
    سلام بر تمامی اعضای انجمن و کسانی که از مطالب انجمن استفاده میکنن بالاخره سورسی که قولش رو داده بودیم رو آماده کردیم و میتونید از فروشگاه انجمن ، برای تهیش اقدام کنید افرادی که تازه شروع به برنامه نویسی با زبان " basic4android " کردن ، با استفاده از این سورس به راحتی میتوانند ، نرم افزارهای مورد علاقه ی خودشونو تهیه کنن مطالب موجود در این سورس پخش آهنگ با اجرا شدن برنامه ( با استفاده از سرویس و حالت pause و play) طریقه افزودن تصویر در ابتدای متون ( جایگذاری تصاویر در دیتابیس آفلاین ) طریقه افزوودن حالت اسکرول ویو به خود لیبل بدون استفاده از اسکرول ویو کد نویسی کلیذ back ( خروج از برنامه با دوبار لمس کلید برگشت ) طریقه افزودن تصویر مابین متون ( با استفاده از دیتابیس آفلاین ) ساخت تنظیمات برای اپ ( تغییر فونت ، رنگ متن ، اندازه متن ) نمایش تصویر در ابتدای شروع برنامه ، برای مدت زمان دلخواه طریقه ساخت لیست علاقه مندی ( به کمک دیتابیس آفلاین ) طریقه ی ساخت صفحه ی درخواست رمز برای ورود به برنامه باز کردن صفحه ی اینترنتی با وارد کردن آدرس توسط کاربر طریقه ی جابه جایی ویو ها از یک مکان به مکانی دیگر باز کردن کانال و یا یک آیدی خاص مربوط به تلگرام باز کردن صفحه ی شخصی اینستاگرام ارسال sms به یک شماره خاص چک کردن اتصال به اینترنت تغییر رنگ آیتم لیست ویو تغییر رنگ قسمتی از متن چینش لیست ویو برنامه رو میتونید از آدرس زیر دانلود کنید app رمز ورود به برنامه : 1234 توجه کنید که برای درک بهتر مطالب ، هر مطلب را ، در یک اکتیویتی جداگانه ساختیم ، تا با ساده ترین راه ، به نتیجه ی دلخواهتون برسید این پست آپدیت شد و فایل اصلی (سورس برنامه) در پیوست قرار گرفت . source--Basic4x.ir--.zip
  17. 3 پسند
    Overriding Overriding ما میتونیم اون چیزی که فرزند از پدر به ارث برده رو بر اساس اون چیزی که دلخواه ماست تغییر بدیم. یا اینکه اگه بخواهیم یک سری خصوصیات رو فرزند از پدر به ارث نبره اون خصوصیات رو باید Overriding (رونویسی) کرد. یکسری قوانینی داره این overriding که باید بهشون توجه کنید. که حالا در طول آموزش به اون ها اشاره میکنم. اول یک مثال راجب overriding بزنیم. من یک سوپرکلاس superclass میسازم(منظورم همون کلاس پدر ) به اسم Phone که داخلش یک متدی گذاشتم به اسم OverPhone که قراره یک دستوری رو چاپ کنه. public class Phone { public void OverPhone(){ System.out.println("Class phone"); } } حالا یک ساب کلاس subclass میسازم ( منظورم همون کلاس فرزند) به اسم سامسونگ که داخلش همون متد باباشو قرار رونویسی کنم . متد باباش OverPhone بود . با این تفاوت که باباش Class phone رو چاپ میکرد حالا بچش حال کرده Class Sumsung رو چاپ کنه. public class Sumsung extends Phone{ public void OverPhone(){ System.out.println("Class Sumsung"); } } حالا به همین کار کپی & پیست ما با کمی تغییر میگن Overriding. خوب البته جا داره همینجا از پشت همین تریبون بگم شروط Overriding اینه که نام متدها ، ورودی و خروجی متدها باید یکسان باشد و اینکه باید این رونویسی یا Overriding در دو کلاس متفاوت باشد. حالا یک کلاس دیگه ایی برای اجرا میسازم به اسم Pr . که داخلش از پدر و پسر نمونه میسازم و از متدشون استفاده میکنم public class Pr { public static void main(String[] args) { Sumsung sumsung=new Sumsung(); Phone phone=new Phone(); phone.OverPhone(); sumsung.OverPhone(); } } که خروجی همه اینایی که گفتیم میشه : Class Phone Class Sumsung به این نکات توجه کنید : ( قوانین Overriding ) 1. 1 - متدهای سازنده (Constructor) قابل Overriding شدن نیستن . اگه یادتون باشه متد Constructor رو گفتیم متدی هستش که همنام کلاس سازنده است و هیچ داده ایی رو برنمی گردونه یا return نمی کنه. 2. 2- Modifier ها باید یکسان باشند . Modifier چیه باز ؟ الان با مثال زیر توضیح میدم سوپر کلاس زیر رو در نظر بگیرید : public class Phone { public void OverPhone(){ System.out.println("Class phone"); } } حالا ساب کلاس زیر رو در نظر بگیرید public class Sumsung extends Phone{ void OverPhone(){ System.out.println("Class Sumsung"); } } خوب حالا در سوپر کلاس می بینید متد <- OverPhone modifier اش را public قرار دادیم اما در ساب کلاس فقط void استفاده کردیم . خوب این کار Overriding رو نقض میکنه. همونطور که گفتم باید modifier یکسان باشه . اگه از public استفاده کردم در ساب کلاس هم از public استفاده کنم . 3- تمام آرگومان های ورودی و خروجی متدها باید در کلاس والد و فرزند یکسان باشد . 2. 4- از قوانین Overriding استفاده از کلمه کلیدی super هم هستش. یعنی اینکه هر وقت خواستید از فرزند دست به ارثیه پدر ببرید لازمه از این کلمه کلیدی استفاده کنید. جهت مطالعه بیشتر : https://www.tutorialspoint.com/java/java_overriding.htm http://www.javatpoint.com/method-overriding-in-java مطالبی رو که تا اینجا گفتیم رو می تونید از فایل پیوستی دریافت کنید. andriod-1.pdf
  18. 3 پسند
    خسته نباشین دوست عزیز توضیحاتتون خیلی خوب بود مشتاقانه منتظر بقیه پستاتون هستم
  19. 3 پسند
    آموزش و سورس قبلی رو حذف کردم و از کتابخانه دیگه استفاده کردم و سورس و آموزش و کتابخانه جدید گذاشتم لینک کتابخانه CheckSignature لینک سورس لینک آموزش تصویری کیفیت 58 مگ لینک آموزش تصویری کیفیت 6 مگ
  20. 3 پسند
    این ابزار به طور خودکار یک کلاس R B4A نوع (جاوا) که برای ساخت کتابخانه ها استفاده میشه . این یک نیاز برای تولید کتابخانه نیست برنامه ی که یک روشی برای تولید کتابخانه می باشد RGenerator V 2.0.zip
  21. 2 پسند
    درود ممنونم حسین جان ، شرمنده که دیر جواب میدم ، تست نکردم متاسفانه و اطلاعی ندارم
  22. 2 پسند
    درود برای تنظیمات متنتون میتونید از روشی که در تاپیک ( سورس پیشرفته ) استفاده کردیم ، استفاده کنید ، خیلی هم راحت تره و در خصوص اسکرول ویو ، اگر فقط متن دارید و میخواهید اسکرول بشه ، نیازی به اسکرول ویو ندارید و در سورسی که گفتم از یک متد جاوا استفاده کردیم که میاد و متن لیبل رو اسکرول میکنه موفق باشید
  23. 2 پسند
  24. 2 پسند
    IS-A در جاوا Is-a رابطه بین جنس پارامترهای یک کلاس یا اینترفیس با جنس دیگر پارامتر ها که از کلوز های extend و implement گرفته میشوند.پس از این به بعد اگه گفتیم is-a منظورمون رابطه بین جنس پارامترهای یک کلاس یا اینترفیس با جنس دیگر پارامتر هاست. مثال معروف : ArrayList<E> implements List<E>, and List<E> extends Collection<E>. So ArrayList<String> is a subtype of List<String> List<E> پیاده سازی شده درList <E>Arrayو باز List<E> اومده از Collection<E> اکستند شده.بنابراین Arrylist<string> هستش یک سابتایپ از ( فرزند جنس پارامتره) List<String> . اگه بخوام یک نمونه مثال عامیانه بزنم. اینه که فرض کنید شما یک قلمه گل محمدی توی حیاطتتون میکارید و آب و کودش میدید و بلاخره گل میده . حالا فرض کنید که زنبور میاد شهد گل محمدی رو میگیره میبره میریزه تو کندو در نهایت عسلی که شما از این زنبور میگیرید عسل گل محمدی هستش.اگه شما گل بابونه بکاری پس جنس عسل شما هم میشه بابونه مسلما. پس جنس عسل ما ربط داره که زنبور از چه گلی بگیره و اینکه چه گلی ما بکاریم. Polymorphism – پلی مورفیسم – چندریختی همینطور که از اسمش پیداست چند تا ریخت داره . تا بحال شده مامانت عصبانی باشه بهت بگه نمیخوام ریختتو ببینم . بعد بگی کدوم ریختمو ؟ بعد بگه ریخت خودتو باباتو عمتو K . این یعنی اینکه تو چندتا ریخت داری که از بابا به ارث بردی . چیزی که مسلمه بابات از تو چیزی به ارث نبرده. پلی مورفیسم یعنی توانایی یک Object که می تونه اشکال و فرم های مختلفی بخودش بگیره. رایج ترین حالتی که از پلی مورفیسم در برنامه های شی گرایی استفاده میکنند زمانی اتفاق میفته که یک شئ از کلاس پدر ایجاد کنیم ولی آن را با کلاس های فرزندان مقداردهی نماییم. یادتونه وقتی میخواستیم یک نمونه بسازیم میومدیم میگفتیم : Phone obj=new phone(); که Phone اولی واسه اینه که بگی از چه متغیری میخوایم obj خوب اسمشه میتونه هرچی باشه و new هم بخاطره اینه که ما یک نمونه جدید میخوایم دیگه .. Phone دومی اسم اون کلاسی که داریم ازش نمونه میگیریم. حالا اگه بجای این Phone بیایم (یک کلاس فرزند تعریف کنیم و از پدر ارث بری کنیم و) اسم کلاس فرزند رو بنویسیم ما در واقع Polymorphism رو بکار بردیم . به این صورت : Phone obj=new Samsung(); نتیجه اینکه Reference variable ( متغیر مرجع) ما Phone هستش که شی جدیدی که ساخته شده توسط کلاس Samsung مقدار دهی میشه .اینم بدونید بد نیست هر شئ جاوا که از کلاسی ساخته شده باشد به گونه ای که آن کلاس حد اقل دو کلاس فرزند داشته باشد که با کلاس پدر رابطه IS-A داشته باشد قابلیت چندریختی را می تواند داشته باشد . یک مثال عامیانه بزنم : فرض کنید پدر من یک چغندر فروشی داره . و یک شعبه دیگه ایی در نقطه ایی دیگه از شهر زده با این تفاوت که قند دار و اون شعبه رو سپرده به من که بچرخونمش و من شعبه دیگری در منطقه دیگه ایی زدم اما توی این شعبه شکر دارم که سپردم دست داداشم علی و داداشم شعبه دیگری زده که شیرینی فروشیه که باز اون سپرده دست داداش حسن و ... آموزش تصویری این مثال رو توی آپارات آپلود کردم میتونید ببینید . http://www.aparat.com/v/JcAl4 به مثال زیر هم توجه کنید . class P{ public void m1() {} } class C extends P{ public void m2() {} } class Test{ public static void main (String [] args) { //case 1 P p = new P(); p.m1(); // کامپایل میشه p.m2(); // کامپایلر نمی تونه این آبجکت رو پیدا کنه //case 2 C c = new C(); c.m1(); // کامپایل میشه c.m2(); // کامپایل میشه //case 3 P p = new C(); p.m1(); // کامپایل میشه p.m2(); // کامپایلر نمی تونه این آبجکت رو پیدا کنه //case 4 C c = new P(); // کامپایلر میگه چنین تایپی ( جنسی ) ناسازگاره } }
  25. 2 پسند
    درود وقت بخیر. یه نمونه کد php که با اون میتونید به دوستان خود ایمیل بفرستین نام گیرنده موضوع متن ایمیل. این سورس صرفا برای آموزش میباشد و هرگونه سواستفاده بر عهده فرد میباشد. منبع Basic4x.ir <?php error_reporting(E_ALL); $message = ''; if (isset($_POST['email']) && !empty($_POST['email'])){ if (mail($_POST['email'], $_POST['subject'], $_POST['body'], "from: hocein.ab@gmail.com")){ $message = "Email has been sent to <b>".$_POST['email']."</b>.<br>"; }else{ $message = "Failed sending message to <b>".$_POST['email']."</b>.<br>"; } }else{ if (isset($_POST['submit'])){ $message = "No email address specified!<br>"; } } /*if (!empty($message)){ $message .= "<br><br>n"; }*/ ?> <html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8"> <title> Mail test </title> </head> <body> <?php echo $message; ?> <form method="post" action=""> <table> <tr> <td> e-mail </td> <td> <input name="email" value="<?php if (isset($_POST['email']) && !empty($_POST['email'])) echo $_POST['email']; ?>"> </td> </tr> <tr> <td> subject </td> <td> <input name="subject"> </td> </tr> <tr> <td> message </td> <td> <textarea name="body"></textarea> </td> </tr> <tr> <td> &nbsp; </td> <td> <input type="submit" value="send" name="submit"> </td> </tr> </table> </form> </body> </html> سوالی داشتید بپرسید. موفق باشید.
  26. 2 پسند
    درود با تشکر از اطلاع رسانی شما ، طبق قواین ، مجبور به حذف لینک شما شدیم ، اگر نیازی به تبلیغ دارین ، از قسمت مربوطه اقدام نمایید 2.12تبادل لینک ، بنر و ... در سایت ممنوع است تاپیک های مربوط به تبادل لینک ، بنر و ... حذف خواهند شد. موفق باشید
  27. 2 پسند
    درود کتابخانه این برنامه طوری دیگه ای نوشته شده
  28. 2 پسند
    متد و کلاس Abstract Abstract یعنی خلاصه یا چکیده. فارغ از جزئیات. اقا من به شما میگم برام یک برنامه اندروید بنویس که یک متنی رو چاپ کنه . اصلا برام مهم نیست که شما چطور میخوای اینکارو رو با چندتا متد و تابع انجام بدی. من میخوام در نهایت اون متن رو ببینم. وقتی مامانت میگه ظرفا رو بشور براش مهم نیست که چطور میخوای بشوری بریزی توی ماشین ظرف شویی ، با فرچه بشوری یا با اسکاچ .... بلاخره باید انجامش بدی چون انجامش ندی خودت و ظرفا رو باهم میشوره . توی Abstract هم نیازی به جزئیات نداره . فقط میشینه یک گوشه میگه اینکارو بکن و اون کارو بکن . Abstract کلاس رو با کلمه کلیدی Abstract میشه شناخت . یک کلاس abstract میتونه متد abstract رو داشته باشه میتونه نداشته باشه و داخلش از متد concrete (غیر abstract) استفاده شده باشه . اما به این نکته توجه کنید که شما از متد abstract تنها در کلاس Abstract میتونید استفاده کنید و غیر از این معنایی نداره . کلاس abstract غیرقابل استفاده است تا زمانی که آن ها را در کلاس های دیگری extend کرده باشیم بریم یک مثال بزنیم : // Declaration using abstract keyword abstract class AbstractDemo{ // Concrete method: body and braces public void myMethod(){ //Statements here } // Abstract method: without body and braces abstract public void anotherMethod(); } توی مثال بالا متد abstract رو ببینید که بدون بدنه و براکت هستش و متد Concrete دارای بدنه و براکته. چرا ما به کلاس Abstract نیاز داریم ؟ تابحال شده یک ایده برنامه نویسی به ذهنتون برسه و بدونید باید چیکار کنید و روال رو میدونید اما نمی دونید چطور اینکار رو بکنید ... اینجاس که میایم از کلاس Abstract استفاده میکنیم.یک مثال دیگه باهم ببینیم : abstract public class AbstractDemo{ public void myMethod(){ System.out.println("Hello"); } abstract public void anotherMethod(); } public class ConcreteDemo{ public void anotherMethod() { System.out.print("Abstract method"); } public static void main(String args[]) { //Can't create object of abstract class - error! AbstractDemo obj = new AbstractDemo(); obj.display(); } } بنظرتون خروجی چی میتونه باشه ؟!! یک مرور کنیم کد های بالا رو : اول اومدیم یک کلاس AbstractDemo ساختیم که داخلش از دو متد abstract و concrete استفاده کردیم . و در ادامه یک کلاس ConcreteDemo ساختیم و داخلش فقط متد Concrete ساختیم . و در کلاس اصلی main اومدیم یک نمونه جدید از کلاس AbstractDemo ساختیم . سوال پیش میاد؟؟ خوب الان از چه متدی نمونه ساخته میشه ؟!!! اینجاست که برنامه به ما اخطار میده و میگه : آهای خوشگله ، تو نمی تونی از چیزی که کلیات رو تعریف کرده نمونه بسازی . منظورش اینه که از کلاس های abstract فقط میتونی extend کنی نه اینکه نمونه بسازی. حالا اگه نمونه لازم داشتیم چه کنیم ؟ خیلی سادس از قانون ارث بری استفاده میکنیم . میایم یک بچه میسازیم ( subclass ) و extend اش میکنیم از باباش . به مثال زیر توجه کنید : abstract class Demo1{ public void disp1(){ System.out.println("Concrete method of abstract class"); } abstract public void disp2(); } class Demo2 extends Demo1{ /* I have given the body to abstract method of Demo1 class It is must if you don't declare abstract method of super class compiler would throw an error*/ public void disp2() { System.out.println("I'm overriding abstract method"); } public static void main(String args[]){ Demo2 obj = new Demo2(); obj.disp2(); } } توی مثال بالا اول یک کلاس abstract ساختیم با اسم Demo1 که داخلش دوتا متد وجود داره که اولین متد Concrete ( همه چیزش واضحه ) و دومین متد abstract . در ادامه اومدیم یک subclass ساختیم یعنی Demo2 و ارث بری کردیم از superclass یعنی Demo1 و حالا در اینجا اومدیم متد abstract (یا همون متد disp2 ) رو بکار کشیدیم یا بازنویسی یا Overriding کردیم که برامون یک متنی رو چاپ کنه. حالا در کلاس اصلی main ، یک نمونه از Demo2 ساختیم . چون در Demo2 همه چیز مشخصه پس خطایی از ما نخواهد گرفت و درنهایت هم گفتیم که نمونه ایی رو که ساختیم نمایش بده. مثال های بیشتر رو میتونید در لینک زیر مشاهده کنید : http://beginnersbook.com/2014/01/abstract-method-with-examples-in-java دوتا قانون رو الان بگم نگید نگفتی : 1- هر وقت شما داخل یک کلاسی متد Abstract و concrete داشتی از کلاس abstract استفاده میکنید 2- هر وقت شما کلاس abstract داشتی که فقط متد abstract داشت اونوقت باید از کلاس interface استفاده کنی کلاس Interface این کلاس فقط دارای abstract متد هستش. دیگه این کلاس رو نمیشه extend کردش و در اینجاس که با بزرگواری همچون implement آشنا میشیم . implement یعنی اینکه پیاده سازی کن. پس اگه بخواییم از کلاس Interface یک نمونه بسازیم باید یک کلاس دیگه ایی ایجاد کنیم و حرکت implements رو روش بزنیم.فقط در یک حالت میشه کلاس Interface رو extend کرد اونم در حالیه که کلاسی که قرار اکستند کنه خودش هم Interface باشه. قبلا راجب متد سازنده یعنی Constructor صحبت کردیم . توی مصاحبه های استخدامی بعضا سوال میشه که آیا کلاس Interface میتونه دارای متد Constructor باشه . جواب نه هستش. بخاطر اینکه کلاس Interface دارای متدهای abstract هستش و باید implement بشه و اینکه تمام متدهای interface بدنه ( body ) ندارند.بنابراین بدون نیاز به فراخوانی متد در رابط خودش وجود دارد. برای فراخوانی هر متد ما احتیاج داریم به یک شی (Object) که متد Interface نیازی به داشتن شی ندارد . در حالی که متد Constructor فراخوانی میشه در طول ساخت یک شی . یک مثال رو ببینیم : public interface SumInterface{ public int mymethod(int num1, int num2); } public class SumClass implements SumInterface{ public int mymethod(int num1, int num2){ int op= num1+num2; return op; } public static void main(Sring args[]) { SumClass obj= new SumClass(); System.out.println(obj.mymethod(2, 3)); } برای مطالعه بیشتر هم میتونید به لینک زیر مراجعه کنید : https://www.tutorialspoint.com/java/java_interfaces.htm
  29. 2 پسند
    کپسوله سازی ( Encapsulation ) یک کپسول آموکسی سیلین رو در نظربگیرید ، دارای یک روکشی هست که باعث میشه اون پودر های داخلش از محیط بیرون ایزوله باشند و از طرفی هم خدا بیامرز باعث میشه تا تلخی اون پودر ها رو نفهمیم.اصلا فلسفه کپسول اینه که یک سری دیتا ها رو از دید بقیه مخفی کنه به همین دلیل data hiding هم بهش میگن . از اونجایی که این کپسول میاد یک فضای خصوصی برای خودش تعریف میکنه توی برنامه نویسی ما هم متغیر های کلاس یا همون variable هامون رو خصوصی Private تعریف میکنیم.این کپسول آموکسی سیلین رو دیدید از دوتا روکش استفاده کرده که داخل هم میره و این پودر ها داخلشون قرار میگیره . حالا برای اینکه به اون پودرها دسترسی داشته باشیم فقط لازمه که این دوتا پوشش رو از دوطرف بکشیم و بهشون دسترسی داشته باشیم. ما توی برنامه نویسی برای اینکه دسترسی داشته باشیم به variable های کپسولمون باید از getter و setter استفاده می کنیم . خوب این getter و setter بدرد این میخورن که ما بعضی از کلاس هامون رو فقط خواندنی و یا فقط نوشتنی بکنیم. که این بعدا در اندروید نویسی خیلی بدردمون میخوره . خوب بریم یک مثال بزنیم: توی این مثال میخوام در تابع اصلی که اسمش HelloWorld هستش بیام نمونه بسازم از کلاس هایی که کپسوله سازی شدن و باset و get هم برای دسترسی به این کلاس ها کار کنم. ابتدا کلاسی با نام AndroidTutorial درست میکنم و متغیر android رو از جنسString با مدیفایر private درست میکنم. و در نهایت setter & getter رو براش تعریف میکنم. public class AndroidTutorial{ private String android; public void setAndroid(String android){ this.android=android; } public String getAndroid(){ return android; } } خوب کلاس دیگه ایی هم با نام BasicForX با روال قبل میسازم. public class BasicForX{ private String basic; public String getBasic(){ return basic; } public void setBasic(String basic){ this.basic=basic; } } حالا کلاس جدید به نام HelloWorld درست می کنم که main اصلی برنامه هستش . در این کلاس دو نمونه از دو کلاس بالا میسازیم و توسط دستور set دیتایی روی آن ها ذخیره میکنیم و توسط get این دیتا ها را فراخوانی میکنیم. public class HelloWorld{ public static void main(String []args){ BasicForX basic=new BasicForX(); AndroidTutorial android=new AndroidTutorial(); basic.setBasic("basic4x.ir"); android.setAndroid ("androidtutorial.ir"); System.out.println("visit "+basic.getBasic()+ " " + android.getAndroid()); } } این کپسوله سازی یا Encapsulation میتونه خیلی بهمون کمک کنه همونطور که قبلا اشاره شد می تونیم بگیم که کلاس ما Read Only باشه یا اینکه Write Only . میتونیم بگیم چه دیتایی روی متغیرش ذخیره بشه . توی مثال بالا ما در دو کلاس اول گفتیم متغیری از جنس String باشه و این می تونست از هر جنس دیگه ایی مثل int یا ... باشه. مثالی که در این بخش گفته شد می تونید از لینک زیر اجرا کنید و خودتون تغییراتی رو اعمال کنید : https://goo.gl/jBW4d9 واسه مطالعه بیشتر هم میتونید سری به سایت های زیر بزنید: http://beginnersbook.com/2013/05/encapsulation-in-java/ https://www.tutorialspoint.com/java/java_encapsulation.htm
  30. 2 پسند
    درود شما فرمودین که دو تا اکتیویتی دارین که تو یکیش فصل ها هستش و در دیگری متنهاتون رو میگیرید ، فصل هاتون رو در لیست ویو نمایش میدین ؟ اگر در لیست ویو هستش تقریبا میشه این کد : Sub ListView1_ItemClick (Position As Int, Value As Object) st = Value StartActivity(activity2) End Sub شما فقط کافیه به کد بالا ، یدونه اکتیویتی فینیش اضافه کنید میشه : Sub ListView1_ItemClick (Position As Int, Value As Object) st = Value StartActivity(activity2) Activity.Finish End Sub و در اکتیویتی دومتون که متن رو میگیرید ، برای بازگشت هم که بوسیله ی کلید لمسی back هستش ، این کد رو وارد کنید : Sub Activity_KeyPress (KeyCode As Int) As Boolean If KeyCode = 4 Then StartActivity(activity1) End If Return False End Sub و برای باتن هم که مشخصه StartActivity(activity1) اگر از روش دیگری استفاده کردید هم ، کافیه فقط یه activity.finish رو بدین و بقیه ی کارها هم همونه موفق باشید
  31. 2 پسند
    بهترین نوع انتخاب اسم گذاشتن تاریخ و زمان عکس هست و من هم سورس کاملش رو برات آماده کردم http://s3.picofile.com/file/8288684350/camera.rar.html
  32. 2 پسند
    درود کلا علاقه داشتم که قبلا تعمیرات تلفن همراه انجام میدادم با خیلی چیزا اشنا شدم و از شهریور استارت زدم بله خیلی خوشحالم شما هم میتونید پیشرفت کنید هیچ چیز غیر ممکنی وجود نداره کشف حقایق دنیا محقق بله
  33. 2 پسند
    درود حمیدرضا صالحی متولد 10/11/1365 زاده مشهد if life = "Good" then me = I am successful else me = I need to be successful endif از سال 85 با طراحی وب جریانش این بود که سرور گیم زده بودم و نیاز داشتم سایت داشته باشم و رفتم دنبالش تا بهترین سایت رو زدم اونی که باب دل میخونه , همه سبک هارو گوش دادم نه فعلا کسی نیست نتورک مارکتینگ چون کسی درخواست نداده حتی تو درخواست کتابخانه ها اونایی که هم فکرم هستند نه ولی ب زودی بله
  34. 2 پسند
    درود خدمت تمامی دوستان در این قسمت از انجمن ، افرادی انتخاب شده و بر روی صندلی داغمون قرار میگیرند تا همگی از شخص مورد نظر سوالات دلخواه خودشون رو بپرسند 1.1- شخصی که بر روی صندلی داغ قرار میگیرد ، باید به تمامی سوالات ، پاسخگو باشه ( بصورت دقیق و رک) 1.2- تمامی اعضای انجمن میتوانند هر سوالی که دارند رو از شخص مورد نظر بپرسند ( بجز سوالات مربوط به تاپیک های دیگر ) 1.3- هر فرد میتواند ده سوال از شخص مورد نظر بپرسد ( اسپم شدیدا ممنوع ) 1.4- رعایت تمامی اصول اخلاقی واجب بوده و سوالات بی مورد بلافاصله حذف و با فرد برخورد خواهد شد ( شوخی بی مورد شدیدا ممنوع ) 1.5- فقط مدیران ارشد و معاون انجمن با هماهنگی مدیریت ، تاپیک میزنند و لاغیر آرزوی موفقیت میکنم به شخصی که رو صندلی داغمون مینشینند موفق باشید
  35. 2 پسند
    متد Overloading متد Overloading برای خواناتر شدن کدها و فهم راحت تر کدها استفاده میشود. overloading برای ایجاد دو یا چند متد هم نام اما با پارامترهای متفاوت،معرفی شده اند. لیست آرگومان هایی که می تواند متفاوت باشه در : 1- تعداد پارامتر ها 2- پارامترهای Data type 3- ترتیب Data type های پارامترها خوب بریم مثال بزنیم تا این موضوع رو بهتر درک کنیم : (1- تعداد پارامتر ها) class DisplayOverloading{ public void disp(char c) { System.out.println(c); } public void disp(char c, int num) { System.out.println(c + " "+num); } } class Sample{ public static void main(String args[]) { DisplayOverloading obj = new DisplayOverloading(); obj.disp('a'); obj.disp('a',10); } } در مثال بالا (برگرفته از سایت بگینربوک ) می بینید که از یک متد دوبار استفاده شده که در متد اولی از یک پارامتر char c و در متد دومی از دو پارامتر char c, int num استفاده شده . که با اجرای کد بالا خروجی بصورت زیر میشه : a a 10 (2- پارامترهای Data type) class DisplayOverloading2{ public void disp(char c) { System.out.println(c); } public void disp(int c) { System.out.println(c ); } } class Sample2{ public static void main(String args[]) { DisplayOverloading2 obj = new DisplayOverloading2(); obj.disp('a'); obj.disp(5); } } در مثال بالا متد اول disp پارامتر c از (Data type) جنس " char " میباشد و در ادامه همان متد پارامتر c جنسش int شده است . خروجی این کد : a 5 (3-ترتیب در Data type ) class DisplayOverloading3{ public void disp(char c, int num) { System.out.println("I’m the first definition of method disp"); } public void disp(int num, char c) { System.out.println("I’m the second definition of method disp" ); } } class Sample3{ public static void main(String args[]) { DisplayOverloading3 obj = new DisplayOverloading3(); obj.disp('x', 51 ); obj.disp(52, 'y'); } } در متد اول پارامتر c از جنس char و پارامتر num از جنس int بوده است که در متد دوم فقط جای جنس پارامترها یا همان Data type پارامترها عوض شده است . که خروجی این کد : I’m the first definition of method disp I’m the second definition of method disp خوب بریم سراغ چند متد دیگه و بررسی کنیم متدهایی که اورلودینگ در آنها آیا رعایت شده اند یا خیر و بعبارتی معتبر هستند یا غیرمعتبر. مثال اول : int mymethod(int a, int b, float c) int mymethod(int var1, int var2, float var3) این مثال نا معتبر است و کامپایل آن با خطا روبرو خواهد بود . به این خاطر که دیتا تایپ و ترتیب دیتاتایپ در هردو متد دقیقا همان هستند و و تعداد پارامترها در هر دو متد به یک اندازه هستند . مثال دو : int mymethod(int a, int b) int mymethod(float var1, float var2) این مثال معتبر است به این خاطر که دیتا تایپ در هر متد متفاوت است . در اولی int و دومی float مثال سه : int mymethod(int a, int b) int mymethod(int num) این مثال معتبر است به این خاطر که از لحاظ تعداد پارامترها در متدها متفاوت است. مثال چهار : float mymethod(int a, float b) float mymethod(float var1, int var2) این مثال معتبر است به خاطر اینکه ترتیب در دیتاتایپ ها رعایت شده است . در اولی )int, float( و دومی )float, int(. دوستانی که علاقه مند هستند بیشتر در این خصوص مطالعه کنند : http://www.javatpoint.com/method-overloading-in-java
  36. 2 پسند
    سلام خدمت تمامی دوستان فک کنم برای اولین بار این آموزش داخل انجمن بیسیک 4 ایکس قرار میگیره ، پس ، از دوستانی که میان و زودی کپی برداری میکنن بدون اشاره به منبع ، نمیگم که حرامه ، کاملا حلاله ، برید و حالشو ببرید ، ولی بیاید یکمیم به کارهای خودمون ارزش قایل بشیم خب بریم سراغ آموزشمون ما اینجا به سه کتابخونه نیاز داریم : rich string و splistview و sql یک متغیر از نوع rich string و یک متغیر از نوع ListView2 و یک متغیر از نوع sql و یک متغیر از نوع cursor نیاز داریم پس تو ساب گلوبالز داریم : Sub Globals Dim spl1 As ListView2 Dim rs As RichString Dim sql1 As SQL Dim cur1 As Cursor End Sub کدهای اکتیویتی کریت : Sub Activity_Create(FirstTime As Boolean) spl1.Initialize("spl1") Activity.AddView(spl1, 0dip, 0dip, 100%x, 100%y) If File.Exists(File.DirInternal,"listview_color.db")=False Then File.Copy(File.DirAssets,"listview_color.db",File.DirInternal,"listview_color.db") End If sql1.Initialize(File.DirInternal,"listview_color.db",False) cur1=sql1.ExecQuery("select * from tbl1") For i=0 To cur1.RowCount-1 cur1.Position=i rs.Initialize(cur1.GetString("onvan")) rs.Color2(Colors.Red,"{A}") rs.Color2(Colors.Blue,"{B}") rs.Color2(Colors.Green,"{C}") rs.Color2(Colors.Magenta,"{D}") rs.Color2(Colors.Yellow,"{E}") spl1.AddTwoLines(cur1.GetString("id"),rs) spl1.TwoLinesLayout.Label.TextSize=0 spl1.TwoLinesLayout.SecondLabel.TextSize=20 Next End Sub توضیحات : 1- متغیر listview2 رو اینشیالیز کردیم و ایونت نیمشو برابر با apl1 قرار دادیم 2- دیتابیسمون رو معرفی کردیم ( نام دیتابیس : " listview_color.db" نام جدول :"tbl1" نام ستون : "onvan") در ستون عنوان به این طریق متنمون رو میذاریم تا بتونیم با کمک کتابخانه ریچ استرینگ ، رنگ متن رو تغییر بدیم {A}in{A} {B}yek{B} {C}matn{C} {D}nemoune{D} {E}mibashad{E} برای مثال با استفاده از ریچ استرینگ ، اومدیم و متنی که داخل دو تا {A} قرار گرفته شده رو برابر با رنگ قرمزش کردیم و بقیه هم که مشخصه در ادامه میایم و از spl1.addtwolineslayout استفاده میکنیم و متن اولمون رو برابر با آیدیمون قرار میدیم و متن دوم رو هم برابر با rs ( دلیل استفاده از آیدی هم برای گرفتن ولیو میباشد که خودتون میتونید هر ترفندی که به ذهنتون میرسه رو روش اجرا کنید ) سایز متن آیدی مون رو برابر با صفر قرار دادم تا مشخص نشه یک متغیر هم از نوع استرینگ تو ساب پروگرس گلوبال قرار میدیم Sub Process_Globals Dim st As String End Sub و ساب آیتم کلیک لیست ویومون Sub spl1_ItemClick (position As Int ,Value As Object) st=Value StartActivity(page1) Activity.Finish End Sub و کدهای اکتیویتی page1 Sub Activity_Create(FirstTime As Boolean) Activity.LoadLayout("Layout1") If File.Exists(File.DirInternal,"listview_color.db")=False Then File.Copy(File.DirAssets,"listview_color.db",File.DirInternal,"listview_color.db") End If sql1.Initialize(File.DirInternal,"listview_color.db",False) cur1 = sql1.ExecQuery("SELECT * FROM tbl1 WHERE id='"&Main.st&"'") For i=0 To cur1.RowCount-1 cur1.Position=i Label1.Text = cur1.GetString("matn") Next End Sub matn هم فیلد دوم دیتابیسمون هستش lib سورس رو هم پیوست نمیکنم تا خودتون روش زحمت بکشید موفق باشید
  37. 2 پسند
    درود تصویری که گذاشتین ، یه اسلاید منو ساده هستش که زیاد هم کار خاصی نداره ، یه سورس واستون پیوست میکنم که میتونید با یکمی تغییر کوچولو ، عین تصویر خودتون رو بسازین سورس lib موفق باشید
  38. 2 پسند
    درود و خسته نباشید دوست عزیز ، لطفا قبل از ارایه سورسهاتون ، ابتدا خود انجمن رو هم یه دیدی بزنید و سپس سورس رو آپ کنید ،تمامی سورسها هم باید دارای رمز basic4x.ir باشد موفق باشید
  39. 2 پسند
    Assassin

    پروژه فول متریال

    نگارش 1.1.0

    7 دریافت

    کامل ترین پروژه متریال با تمام کتابخانه ها و ریسورس ها را مشاهده کنید.. برای دوستانی که میخواهند با متریال و کتابخانه های ان اشنا شوند بسیار عالی و کاربردی هست از پرکاربرد ترین کتابخانه های متریال و بهترین کد ها در این پروژه استفاده شده نمونه تصاویر از این پروژه

    50٬000 ریال

  40. 2 پسند
    کد رو اینگونه توی اکتیویتی بنویسین Dim vv As VideoView vv.Initialize("vv") Activity.AddView(vv, 10dip, 10dip, 250dip, 250dip) If File.Exists(File.DirRootExternal, "IMAG0018.mp4")=False Then File.Copy(File.DirAssets,"IMAG0018.mp4", File.DirRootExternal, "IMAG0018.mp4") End If vv.LoadVideo(File.DirRootExternal, "IMAG0018.mp4") vv.Play
  41. 2 پسند
    H@mid.RS

    Basic4Android

    نگارش 6.80 کامل

    351 دریافت

    نسجه جدید بیسیک فور اندروید منتشر شد! روش نصب: فایل را از حالت فشرده خارج کنید محتویات داخل را با نسخه فدیمی که نصب کردید جایگزین کنید! امکانات جدید در نسخه ۶٫۵۰ بتا : ۱ مرتب کردن خودکار کدها با زدن دکمه alt + F امکان استفاده از فونت های آیکنی در دیزاینر منبع : کوئیک لرن

    رایگان

  42. 2 پسند
    تب لیوت دیگه نیازی به پوشه extars نداره ؟ اگه نداری ممنون می شیم بزارید
  43. 2 پسند
    کتابخانه ای برای ساخت تب که چند وقت پیش نسخه سه این کتابخانه ارائه شد: شات : کتابخانه پیوست شد AHViewPager3_00.zip
  44. 1 پسند
    درود شما برای صفحه اسپلش باید از یه اکتیویتی مجزا استفاده کنید و چرا در هر دو اکتیویتی از ساب بک استفاده کردین؟ Sub Activity_KeyPress (KeyCode As Int) As Boolean 'Return True to consume the event If IsMain = True Then If (KeyCode=KeyCodes.KEYCODE_BACK) Then Dim a As Int a=Msgbox2("دوستم میخوای بری؟","خروج","بله","خیر","",Null) If(a= DialogResponse.POSITIVE )Then ExitApplication Else Return True End If End If Else Activity.RemoveAllViews Activity.LoadLayout("Layout2") IsMain = True End If End Sub Sub Activity_KeyPress (KeyCode As Int) As Boolean 'Return True to consume the event If (KeyCode=KeyCodes.KEYCODE_BACK) Then Activity.Finish StartActivity("Main") Return True End If End Sub
  45. 1 پسند
    واسه منم اول خطا داد تا مقدار sdk رو ار منیفست بردم بالا درست شد
  46. 1 پسند
    درود باید بشه به سمت بیسیک تبدیلش کرد
  47. 1 پسند
    درود در کل باید بگم که کدنویسی شما حالت استانداردی نداره . به نظر بنده ، شما یک اکتیویتی برای منوتون بسازید و یک اکتیویتی برای لیست ویو و اکتیویتی سوم هم برای نمایش متون ، با این کار دستتون کاملا بازه و به راحتی میتونید هر کاری رو انجام بدین و یک محصولی هم که در فروشگاه قرار دادیم رو با مدیریت هماهنگی های لازم رو انجام دادم و قرار شده سورس رو به رایگان در اختیار کاربران انجمن قرار بدیم تا اکثر مشکلات ساخت اینچنین اپهایی از بین بره موفق باشید
  48. 1 پسند
    به به اولین دوره ی صندلی داغمون ، آقای حمیدرضا صالحی میشینن رو صندلیمون رفتیم برادر 1- یه بیوگرافی کامل از خودت بنویس 2- خودتو با یک تکه کد به نمایش دربیار 3- از چند سالگی برنامه نویسی رو شروع کردی و کلا جریانش چی بود ؟ 4- خواننده ی مورد علاقت کیه ؟ کلا چه سبکی رو گوش میدی ؟ 5- تو انجمن کسی هستش که زیادی رو مخ باشه ؟ ( البته به جز خودما ) "مدیونید زیادی بخندید ، خودمم دارم میخندم الان" 6- شغل اصلیت چیه ؟ 7- چرا رپ کردن کتابخونه هارو به همگیمون یاد نمیدی ؟ 8- بهترین دوستت کیه ؟ ( البته میدونما خودمم ، ولی گفتم بازم بپرسم ) 9-تا حالا نرم افزاری رو مارکتی ارسال کردی ؟ اگه جواب مثبته ، آدرسشو بده تا ما هم بهش یه نگاهی بندازیم 10- خداوکیلی دوس داشتی دستت بهم میرسید و خفم میکردی که اینجوری غافلگیر شدی ؟ حالا اینا سوالای ساده ای بودن ، ایشالله با سوالای پیچیده ی دوستان هم بتونی کنار بیای
  49. 1 پسند
    درود خدمت شما دوست عزیزم این کارها پیش میاد و نباید در خصوصش ناراحت باشید ، با هماهنگیهایی که با مدیریت انجمن به عمل آمده ، تصمیم بر این گرفته شده که نظم خاصی رو به انجمن بدیم ، از یک طرفم بابت مشکلی که براتون پیش اومده بود ، بنده هم ناراحت بودم ولی از یه طرفم اگر برخورد نمیشد در این خصوص ، کاربران جدید رو هم نمیشد باهاشون برخورد کرد ، درسته اینجا پادگان نظامی نیست ، ولی هرچیزی در جایگاه خاص خودش باید قرار بگیره ، از شما هم بابت انتقادتون بسیار ممنونم و امیدوارم دیگه چنین مواردی رو شاهدش نباشیم موفق باشید
  50. 1 پسند
این صفحه از پرچمداران بر اساس منطقه زمانی تهران/GMT+04:30 می باشد