Welcome to بیسیک فور ایکس

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

3 ارسال در این موضوع قرار دارد

درود دوستان

همون طور که در بخش اندروید استودیو گفته بودم ، اندروید استودیو یک محیط برنامه نویسی برای پلتفرم اندروید است. این برنامه در 16 می 2014 توسط مدیران گوگل در کنفرانس گوگل آی/او معرفی شد. از ماه جوئن 2014 نسخه پیش نمایش این برنامه (به صورت رایگان) برای امتحان در دسترس توسعه دهنده‌ها قرار گرفت. این محیط بر اساس نرم‌افزار محبوب جت برینز طراحی شده است، این استودیو بطور اختصاصی برای اندروید طراحی شده. هم اکنون این استودیو برای دانلود بر روی ویندوز، مک و لینوکس در دسترس می‌باشد.

چندین ویژگی جدید در این نرم‌افزار برای کاربران می‌باشد:

  • چیدمان زنده: ویرایشگر WYSIWYG – کدنویسی زنده – رندر هم زمان برنامه
  • کنسول توسعه دهنده: راهنمای بهینه سازی – کمک برای ترجمه – ردیابی ارجاع – طریقه استفاده
  • پشتیبانی از ساخت مبتنی بر Gradle
  • رفع و عیب یابی مخصوص اندروید
  • ابزار لینت برای گرفتن عملکرد، قابلیت استفاده، نسخه سازگار با مشکلات دیگر
  • قابلیت Proguard و امضای برنامه
  • مبتنی بر الگوی wizard برای ایجاد طرح اندروید و اجزای مشترک
  • ویرایشگر طرح بندی غنی که به شما اجازه کشیدن و رها کردن UI کامنت‌ها را می‌دهند. گزینه‌ای برای تنظیمات پیش نمایش طرح بندی در صفحه نمایش چندگانه

 

دانلود نسخه Windows با لينك مستقيم
دانلود نسخه Windows ( لینک کمکی )

دانلود نسخه Linux
دانلود نسخه Mac OS X

 

به زودی اموزش نصب اندروید استودیو رو براتون قرار میدم

پسند شده توسط Sina، mr.edris و nasim

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مجتبی جان جاوا بالا رو دانلود و نصب کردم باز رو studio.exe برا اجرای نصب کلیک میکنم این ارور میده مشکل کجاست ممنون

 

attachicon.gifphoto_2016-09-30_00-51-23.jpg

درود سید

از نسخه 2.1.2.0 که خودم استفاده میکنم استفاده کن در صورت بروز مشکل اطلاع بده :

http://s8.picofile.com/file/8269117000/android_studio_ide_2_1_2_0_Www_Basic4X_IR_.zip.html

دانلود کن و نصب کن.

پسند شده توسط Majid.74

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام  سیستم من 32 بیتی ه من Android studio2.2.0.12 می خوام ( لینک دانلود در واقع می خوام )

که روی سیستم من ارو نده 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری

  • مطالب مشابه

    • توسط at13
      جلسه اول : شی گرایی و مفاهیم                                        
      مقدمه :
      زبان برنامه نویسی جاوا دارای ساختار syntax و شی گرا object oriented langugae می باشد . ما در این زبان برنامه نویسی با اشیایی سروکار داریم که حاوی داده هستن.
      شی گرائی چیست ؟
      شی گرایی ساختاری برای کدنویسی و سازماندهی کد هاتونه . شما کارت عابر بانکتون رو نگاه کنید دارای خصوصیات و ویژگی ها منحصر بفردیه که شامل شماره کارت و رمز و مشخصات و .... هستش که اینا همه در کنار هم یک شی (Object ) رو تشکیل می دهند و یکی از خصوصیات شی گرایی کپسوله بودنه که باعث میشه فقط این کارت مختص شما باشه راجب کپسوله بودن در ادامه توضیح خواهم داد) حالا دفترچه حساب بانکیتون رو هم تصور کنید این دفترچه  حساب بانکی هم دارای شماره حساب و امضا و مشخصات شماست که اینم یک شی (Object ) رو تشکیل میده حالا عابر بانک و دفترچه حساب بانکیتون هردو شی هستند و میتونند با هم دیگه یک شی  بزرگتری بسازند مثلا شی ایی به نام حساب بانکی شما.
      مفاهیم شی گرایی ؟ هر نمونه ایی از کلاس ( class )  رو میگیم شی ، به مثال زیر توجه کنید :
       
      تلفن همراه رو در نظر بگیرید . (به این تلفن همراه میگن کلاس ( class )) . با تلفن همراه میتونید تماس بگیرید( که این تماس گرفتن میشه رفتار behavior) هر تلفن همراهی باتری داره ( که این باتری میشه صفت (Attribute)) .
      کلاس  (class ) چیه  : کلاس ها شامل خصوصیات ها (variable ) و رفتارها (method ) هستند
       
       variable  ها:
      Variable خودش به سه بخش تقسیم میشه:
      1-     Class Variable
      متغیرهایی که فقط مربوط به اون کلاس هستند. یعنی من یک متغیری بنام آنتن میسازم در کلاس تلفن. حالا از این متغیر آنتن فقط میتونم در کلاس تلفن استفاده کنم.
      public class Phone {     private static int antenna =1; //class variable } static  در تکه کد بالا یعنی اینکه شما نیاز ندارید که نمونه ایی از آنتن بگیرید . به طور مستقیم می تونید از متغیر
      آنتن استفاده کنید.
      static   رو شما هر کجا دیدید بدونید که دیگه  مربوط به یک Object خاص نیست و برای همه Object   ها معنی میده.
      این ویژگی static    رو هم خصوصیات variable ( class – object ) و هم رفتار یا متدها ( class – object )   ها می تونن داشته باشند.
      بعنوان مثال من از هرگوشی فرقی نمی کنه میتونم بپرسم ظرفیت  باتریتون چند آمپر هستش ؟ این سوال رو میتونم از هر گوشی بپرسم و یک سوال خصوصی نیستش.
      2-     Local Variable
      متغیری که در داخل یکی از رفتارهای کلاس تعریف میشه.
      public class Phone {     private void samsung(){         boolean nfc = false;  //local variable     } } 3-     Instance Variable - Field
      متغیری از یک نمونه کلاس را Variable Instance  میگویند.این متغیر می تونه مقادیری مختلفی از هر نمونه ایی از کلاس بگیره. شما فرض کنید موبایل سامسونگ رو از یک نمونه آن می توانیم یک پردازنده 4 گیگ  بگیریم از یک نمونه دیگه پردازنده 2 گیگ بگیریم. این پردازنده از هر نمونه ایی می تونه متفاوت باشه.یا مثلا شما تلفن همراه رو درنظربگیرید یک تلفن ممکنه اسمش سامسونگ باشه یکی دیگه اپل که هر کدوم میتونن حافظه های مختلفی داشته باشند... حالا برای تعریف این مدل متغیرها مثل متغیر پردازنده یا حافظه و... میایم از Variable Instance  استفاده میکنیم. خلاصه اینکه برای هر نمونه ایی از کلاس می تونه مقادیر مختلفی بگیره
         
      public class Phone {         private int processor = 2;  // instance variable   }    
      یک چی در مورد public و private عرض کنم. از اسمشون مشخصه private  یعنی اینکه خصوصیه اقا جان  . شما فقط میتونی توی همون کلاس ازش استفاده کنی. Public  هم که خدا خیرش بده مثل وای فای خونه میمونه که همه میتونن ازش استفاده کنند. عید که میشه معنی Public   رو قشنگ حس میکنید.جلوتر توی کدنویسی بیشتر با این حضرات سروکله میزنیم که متوجه منظورم خواهید شد.
      متدConstructor  
      در کلاس مهمترین بخش آن  متدConstructor  آن هستش. این Constructor  چیه ؟ (متد سازندس)
      همین تلفن همراه رو در نظر بگیرید ، به صورت دیفالت(پیشفرض) یکسری خصوصیاتی دارند که توصیف این خصوصیات دیفالت رو میگن Constructor  یا سازنده های کلاس. اگه واسه کلاس این متد رو بکار نبریم خود کامپایلر این کار رو میکنه. زمانی که میخواید شی جدیدی از کلاس بسازید متد Constructor   فراخوانی میشه. حالا چه شما براش چیزی ست کرده باشید چه نکرده باشید.
      Constructor  متدی هستند که دقیقا همنام نام کلاس است و هیچ داده ایی را نمی تواند return  کند. این متد می تواند بدون پارامتر یا بیش از یک پارامتر باشند
      مثلا شما میخواین از کلاس موبایل یک نمونه بگیری اون موقع این متدConstructor  این حضرت آقا باید فراخوانی میشه. فکر کنید یک تابع دارید که این تابع قراره برای هرمدل از گوشی های سامسونگ یک ورژنی یا اسمی یا لیبلی بزنه بره. که در این صورت ما باید در متد سازنده ذکر کنیم که حتما یک اسم یا لیبل بگیر  ...
      public class Phone {     public Phone(String name){  // <--------- Constructor     } } حالا چطوری یک نمونه بسازیم.
      Phone phone=new Phone("Samsung");  
      Phone اولی واسه اینه که بگی چه متغیری میخوایم Phone دومی خوب اسمشه میتونه هرچی باشه و new هم بخاطره اینه که ما یک نمونه جدید میخوایم دیگه ..
      Phone سومی اسم اون کلاسی که داریم ازش نمونه میگیریم که داخلش هم پارامترهایی رو میدیم که توی همون کلاس از ما خواسته بود.
      public Phone(String name){  // <--------- Constructor }  توی مثال بالا پارامتر name  وارد شده. پس زمانی که یک نمونه میسازیم پارامترهای داخلش وارد میکنیم. این شکلی.
      Phone phone=new Phone("Samsung");    
      ارث بری  Inheritance
                  خب تعریف مشخصی داره مثلا شما فرض کنید چشمای من آبیه خوب یک قانونی میگه من اینو از پدر یا مادرم به ارث بردم. یا مثلا دماغ من چاقه خوب از شانس خوبم این مورد از پدرم و پدرم از مادرش به ارث برده ،جالب اینکه عمه هم همینطوره. کلیتش اینه که کلاس ها میتونن خاصیت ارث بری هم داشته باشند و یک سری خصوصیات رو از والد خود بگیره در عین حال خصوصیات جدیدی هم داشته باشند. که این ارث بری فرزند (subclass) رو با extends ربط میدن به والد ( superclass )
      public class Samsung extends Phone{ } یک کلید واژه ایی هست توی این ارث بری که خیلی دیکتاتوره . این کلید واژه رو چه موقع استفاده کنیم ؟مثلا اگه به عمد بخوایم ویژگی های والد رو بر روی فرزند پیاده کنیم . اسم این کلید واژه چیه ؟ Super
      خوب یک مثال بزنم : سه تا کلاس ساختم .
      1-     Phone  بعنوان کلاس پدر
      2-     Sumsung بعنوان کلاس فرزند
      3-     Pr  بعنوان کلاس اجرای پروژه
      حالا میخوام خصوصیت processor  پدر به فرزند به اجبار اعمال بشه و از طریق کلاس Pr فراخوانی بشن و روی مانیتور به نمایش در بیان.
      برای کلاس Phone   نوشتم :
      public class Phone     int processor = 10;  // instance variable    public Phone(){  // <--------- Constructor     } } برای کلاس Sumsung
      public class Sumsung extends Phone{     int processor = 80;     public void pro(){         System.out.println("pro is "+super.processor);     } } به نحوه استفاده این super توجه کنید .
       
       
      برای کلاس Pr
       
      public class Pr {     public static void main(String[] args) {         Sumsung sumsung=new Sumsung();         sumsung.pro();     } }  
       
        حالا خروجی رو ببینید : با اینکه من توی فرزند int processor = 80; رو اعمال کرده بودم اما بخاطر کلمه super خصوصیت پدر یعنی    int processor = 10;   چاپ شد .برای تست کدها می تونید از لینک زیر استفاده کنید و کد ها رو به صورت آنلاین کامپایل کنید :
      https://goo.gl/m3YZSP Overriding
      Overriding  ما میتونیم اون چیزی که فرزند از پدر به ارث برده رو بر اساس اون چیزی که دلخواه ماست تغییر بدیم. یا اینکه اگه بخواهیم یک سری خصوصیات رو فرزند از پدر به ارث نبره اون خصوصیات رو باید Overriding  (رونویسی) کرد.
      یکسری قوانینی داره این overriding  که باید بهشون توجه کنید. که حالا در ادامه  به اون ها اشاره میکنم.
       
    • توسط batman1
      سلام به همه.
      دوستان،من میخوام نرم افزاری بنویسم که بتونه سخت افزارها رو تجزیه و تحلیل کنه.
      مثلا بگه که این گوشی که نرم افزار روش نصبه،باتریش چند روز دوام میاره و اطلاعات این چنینی.
      آیا ممکنه؟
    • توسط batman1
      سلام.
      دوستان،من میخوام برنامه ای رو بنویسم که وقتی مثلا گوشی توی شارژ بود و میزان شارژ گوشی به 90 درصد رسید،نرم افزار این رقم رو شناسایی کنه و گوشی رو از شارژ قطع کنه.
      این که چه جوری گوشی رو از شارژ قطع کنه،مهمه.
      ممنون میشم کمکم کنید.